Gäst patrikking Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Vet någon ett bra online spel??? har suttit och spelat cs... börjar bli långtrågigt <_< Gratis förstås :D :P hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Har du testat att sökt på forumet efter "bra online spel"? Har för mig att det är många som skapat sådana här trådar. Och det lär ju finnas några stycken. Men jag skulle föreslå Call of Duty, om du gillar krigsspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Har du testat att sökt på forumet efter "bra online spel"? Har för mig att det är många som skapat sådana här trådar. Och det lär ju finnas några stycken. Men jag skulle föreslå Call of Duty, om du gillar krigsspel. Gratis sade han. OnT: Du är väl typ P9 så du kan ju testa www.runescape.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Ge dig in i mmorpg-världen och börja spela något gratis MMORPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/gameId/0 http://mmohub.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Opsan, såg inte gratis :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Vet någon ett bra online spel??? har suttit och spelat cs... börjar bli långtrågigt <_< Gratis förstås :D :P hehe American Army? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Runescape, Tibia, Habbohotel <- Alla dom suger men vet inte din smak... Ganska bra spel: Wolfenstein Enemy Territory Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Varför inte Flyff ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Flyff är nog bäst för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marcus365 Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 warrock , maplestory roliga ;D men det finns ju andra som t.ex runescape habbo mm om du frågar mig så gillar jag inte habbo och runescape... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Hur spelar man flyff då?? Är medlem men kan inte göra någonting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.