Hoppa till innehåll

Avg Vs Avast! Vs Pc Tools


Gäst Justfiwi

Rekommendera inlägg

Själv använder jag Avast! Home Edition. Har förr använt många andra, t.ex Norton, Panda, AVG och de flesta stora antivirusföretag. Avast! är mycket bättre än de andra(de jag har provat). Det uppfyller dess funktion väldigt bra, alltså att den skyddar mot malware(virus och spyware).

 

Den är väldigt enkel att använda för man behöver bara installera och konfigurera. Sedan behöver man inte göra någonting mer någonsin. Den tar hand om allt själv. Har inte fått ETT ENDA skadligt virus/spyware(altså jag har fått det men Avast! har hittat tagit bort det) sedan jag skaffade Avast! för typ två år sedan.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att man får det gratis kan ju vara för att det är en dålig premié som dom vill man ska tro är något bra så köper man tidningen, tror du ska hålla dig till kända AV-program

nja vi har fått ett Antivirus pogram ett annat då från pc för alla: F-secure. så tror inte heller att det anti-viruset är dåligt bara för man får det när man permiuerar på tidningen. kostar ju f*n att permiuera på pc för alla. Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade norton förut, som följde med datorn. Jag tänkte: "Visst, det har ju följt med datorn". Jag skaffade avast!(Home free edition) och det upptäckte 3 olika virus. Avast är riktigt grymt, många företag som använder det har jag hört, det är riktigt bra.

Redigerat av Dirtman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Hade norton förut, som följde med datorn. Jag tänkte: "Visst, det har ju följt med datorn". Jag skaffade avast!(Home free edition) och det upptäckte 3 olika virus. Avast är riktigt grymt, många företag som använder det har jag hört, det är riktigt bra.

Företag använder iofs Norton 360 för det mesta. De måste de för kundernas skull
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv använder jag Avast! Home Edition. Har förr använt många andra, t.ex Norton, Panda, AVG och de flesta stora antivirusföretag. Avast! är mycket bättre än de andra(de jag har provat). Det uppfyller dess funktion väldigt bra, alltså att den skyddar mot malware(virus och spyware).

 

Den är väldigt enkel att använda för man behöver bara installera och konfigurera. Sedan behöver man inte göra någonting mer någonsin. Den tar hand om allt själv. Har inte fått ETT ENDA skadligt virus/spyware(altså jag har fått det men Avast! har hittat tagit bort det) sedan jag skaffade Avast! för typ två år sedan.

Avast upptäcker inte var tionde virus enligt undersökningar.

 

AVG Free innehåller numera en spywaredetektor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Själv använder jag Avast! Home Edition. Har förr använt många andra, t.ex Norton, Panda, AVG och de flesta stora antivirusföretag. Avast! är mycket bättre än de andra(de jag har provat). Det uppfyller dess funktion väldigt bra, alltså att den skyddar mot malware(virus och spyware).

 

Den är väldigt enkel att använda för man behöver bara installera och konfigurera. Sedan behöver man inte göra någonting mer någonsin. Den tar hand om allt själv. Har inte fått ETT ENDA skadligt virus/spyware(altså jag har fått det men Avast! har hittat tagit bort det) sedan jag skaffade Avast! för typ två år sedan.

Avast upptäcker inte var tionde virus enligt undersökningar.

 

AVG Free innehåller numera en spywaredetektor.

 

Gör inte Avast! det också?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...