Banish Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Bra sida, hörru! Keep it up och den kommer bli väldigt bra.Den är väldigt bra imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knewt Skrivet 22 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Hallå igen! Tack för all kritik, men nu vill jag ha ännu mer i och med att sidan uppdaterats till version 2. =) http://www.internetslang.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Gud den är riktigt bra keep it up! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Version 2 är grymt bättre än förra versionen, imo. Den är verkligen på väg åt rätt håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntonR Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Wow! Snygg hemsida! :o Om du vill komma igång kan du ju kopiera en del från http://www.hamsterpaj.net/mattan/foerkortningar.phpMan kan kopiera lite ord från Urban Dictionary också! (BTW jag skickade in lite ord: QWERTY, S.O.S., N/A, Bl.a., Ca och YT.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Bra sida, fortsätt med den. Det behövs en community till sidan... T.ex Chat / Forum. Version 2 är dock mycket bättre än den första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Bra sida, fortsätt med den. Det behövs en community till sidan... T.ex Chat / Forum. Version 2 är dock mycket bättre än den första. Varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 (redigerat) Bra sida, fortsätt med den. Det behövs en community till sidan... T.ex Chat / Forum. Version 2 är dock mycket bättre än den första. Varför då? Nu förstog jag inte vad du menade? Jag menar att det är bra och ha Community på sidan då folk kan göra sig hörd, Skriva idér osv. T.ex den här sidan var gjord för fusk men med ett community blev den mycket kändare och bättre då folk kan diskutera om hemsidan och annat. Redigerat 18 Juli 2009 av Money Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knewt Skrivet 20 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Mo, vi håller just nu på att utveckla en medlemsfunktion, dock i snigelfart. Fast jag tror inte så mycket på ett forum eller en chatt. Är inte den typen av webbsida som vi strävar efter att utveckla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 En bra idé är att göra textet på Sök knappen ljust då man inte riktigt ser vad som står... Eller joo man ser men man måste anstränga sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knewt Skrivet 22 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 En bra idé är att göra textet på Sök knappen ljust då man inte riktigt ser vad som står... Eller joo man ser men man måste anstränga sig.Ah, ska se vad jag kan göra åt det. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 När kommer version 3 :P? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.