Median Skrivet 2 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 2 Mars 2009 När släpps biljetterna till DH i sommar? Har redan släppts, ganska länge sen också,. bokning.dreamhack.se Citera
prophet Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Skrivet 2 Mars 2009 Nej, där har du helt min vän. Helt vadå? Citera
Median Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2009 Okej, bara 3 dagar kvar ._. Dags att göra sig redo! ;D Citera
Gäst RySs3N Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Skrivet 4 Mars 2009 Vill åka :(mm jag med, fast jag bor långt ifrån skellefteå :D Citera
Median Skrivet 6 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Mars 2009 Befinner mig just nu på Dreamhack Skellefteå III! :> Citera
MentalogisT Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Skrivet 6 Mars 2009 Befinner mig just nu på Dreamhack Skellefteå III! :> Najs, mycket folk eller? Citera
Median Skrivet 6 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Mars 2009 Befinner mig just nu på Dreamhack Skellefteå III! :> Najs, mycket folk eller? Sådär, inte fullt än dock :> Citera
MentalogisT Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Skrivet 6 Mars 2009 Befinner mig just nu på Dreamhack Skellefteå III! :> Najs, mycket folk eller? Sådär, inte fullt än dock :> Vad har du planerat att spela, blir det nån turnering av nåt slag? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.