fredu Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Pokemon D/P/P eftersom jag är emot fjärde generationen pokemon.1. Det är D/P/Pt2. Det är nog The Simpsons Game :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 D/P/P äger ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pjoelj Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Guldkompassen är sämst tycker jag i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 alla "filmspel" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 alla "filmspel"Sant, väldigt simpelt och tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludwigo Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 fifa spelen <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Pokemon D/P/P eftersom jag är emot fjärde generationen pokemon.1. Det är D/P/Pt2. Det är nog The Simpsons Game :S Jag tyckte Simpsons Game till DS va skit kul :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 (redigerat) jag tycker metroid prime hunters köpte det men lämnade tillbaka det. det var astrååååkigt...... metroid prime hunters är nog det sämsta enligt mig jag tyckte simpsons ds var askul!!! Redigerat 29 Oktober 2009 av Danny21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piratebay Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 D/P/P äger ju! Tycker du för att du gillar pokemon. OnT: Fifa spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZXC Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 D/P/P äger ju! Tycker du för att du gillar pokemon. Vrför skulle han annars gilla de? Men Crazy frog racer va ett riktigt skitspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 jag tycker metroid prime hunters köpte det men lämnade tillbaka det. det var astrååååkigt...... metroid prime hunters är nog det sämsta enligt mig jag tyckte simpsons ds var askul!!! Metroid Prime Hunters är extremt kul ju :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 D/P/P äger ju! Tycker du för att du gillar pokemon. OnT: Fifa spelen Tycker också 90% av spelkritikerna då D/P har snittbetyg 8.5/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg