Hoppa till innehåll

Hjälp! Hjälp!

Gäst 55_66

Rekommendera inlägg

Hej! Jag kör World Of Warcraft: Burning Crusade men då när jag ska starta spelet så står det på sidan "Free Migration Until January 26" och så har det varit innan fast med ett annat datum och när det datumet har varit så står det ett annat datum. Men om jag testar att logga in så står det att det är nåt fel och dem ger en länk där man kan få hjälp, men funkar ingen vidare snälla hjälp mig vad är problemet? Jag vill gärna kunna spela det, det är så roligt.

Annan viktig information:

Jag kör Privat Server på Wowgasm och har patch 2.43.1.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Jag kör World Of Warcraft: Burning Crusade men då när jag ska starta spelet så står det på sidan "Free Migration Until January 26" och så har det varit innan fast med ett annat datum och när det datumet har varit så står det ett annat datum. Men om jag testar att logga in så står det att det är nåt fel och dem ger en länk där man kan få hjälp, men funkar ingen vidare snälla hjälp mig vad är problemet? Jag vill gärna kunna spela det, det är så roligt.

Annan viktig information:

Jag kör Privat Server på Wowgasm och har patch 2.43.1.

Viktig information: Kör inte på private server
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får alla mina Fuskamynt bara du hjälper och det funkar.

Gå in i wow mappen och tryck på wow.exe istället för att logga in med vanliga wow.

Funkar inte ändå.

Redigerat av 55_66
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...