Hoppa till innehåll

Zelda: Ocarina Of Time.

Megaman67

Rekommendera inlägg

Hej, jag har klarat Shadow Temple nu och nu ska jag till Spirit Temple. Det enda problemet är att jag inte hittar det.

Jag är tacksam om ni hjälper mig.

OBS. Den som ger mig bästa svaret så jag hittar Spirit temple vinner 20 fm

Glömde något: Finns det något man måste göra eller ha några saker för att hitta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gå till gerudo valley och prata med gubben utanför tältet. gå sen till gerudofortet . där ska du rädda fyra gubbar genom att hitta deras burar. när du hittat en bur kommer det en vakt som du ska slåss mot. när du besegrat henne får du en nyckel. det finns fyra burar med gubbar i. när du räddat alla kommer du att kunna gå som du vill utan att vakterna tar dig. gå till den stora grinden och klättra upp för stegen och prata med hon som står där och grinden öppnas. du ska gå ut i öknen och när du kommit till kvicksanden ska du skjuta hakskottet på en låda på andra sidan kvicksanden. sen ska du följa flaggorna som sitter i sanden. snart kommer du fram till en liten byggnad. gå in och hämta sakerna där inne. gå sen upp på toppen. om det står en liten sten med text på där, läs den. då ska du sätta på lens of truth och titta dig omkring. nu ska du se ett spöke som du ska följa. omdu följer honom hela vägen så kommer du till spirit temple.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det finns en kista som du kan använd hakskottet på längst upp på taket. om du sedan hoppar ner kommer du att hitta en dörr. om du kommit rätt ta det försiktigt för det kommer en vakt som du måste skjuta med pilbågen så snabbt du får syn på den. direkt innanför dörren ska det också stå en låda som du kan gömma dig bakom.

Redigerat av oboy95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oboy95 vinner 20 fm som tack för hjälpen.

Nu har jag kommit till den fjärde gubben. Men Gerudon jag ska besegra där är omöjlig. För ibland när jag skyddar mig så blir jag träffad i alla fall. Och då kommer jag tillbaka till fängelset och måste göra om allting. men tack för hjälpen ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oboy95 vinner 20 fm som tack för hjälpen.

Nu har jag kommit till den fjärde gubben. Men Gerudon jag ska besegra där är omöjlig. För ibland när jag skyddar mig så blir jag träffad i alla fall. Och då kommer jag tillbaka till fängelset och måste göra om allting. men tack för hjälpen ändå.

Du kan försöka hoppa bakåt eller åt sidan när gerudon hoppar mot dig och sedan slå henne.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag ett annat problem. Jag är i Ganon's Castle. Jag har klarat dem flesta rummen. Men jag klarar inte rummet med spirit symbolen. Där är det asvårt i det andra rummet. Det finns två Switchar där. Jag har bara kunnat akviterat den ena. Dörren som leder till rummet där switcharna finns är blockerad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ShadowZelda

Kolla om det finns ett hål på stängslet för isåfall ska du anväda en bombchu.

Tanken med det är att bombchun sprängs när den nuddar switchen så dörren öppnas. Tror iaf. det ska va så. Har inte spelat på ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...