DiRtY Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Tja, klippte ihop en film te en polare idag men när jag skulle spara den så kommer det upp en text där det står: insuffcient memory och jag trycker på ok att allt går tbx te början. Vad f*n e fel?? Använder Ulead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Så var det på min dator med Ulead Video Editor om det är det du menar, tar tar tydligen mycket ram-minne och det bästa är att spara filmen och starta om programmet då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 24 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 har 4 gb ram, har provat att starta om programet, får ta och göra dettta det första jag gör nästa gång jag har satt på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 (redigerat) Är filmen lång? företag som håller på att göra filmer kan ha 64gb ram i sina datorer. Jag har däremot kunnat sätta ihop en 10minuters film på min gamla dator med 1gb utan problem. Redigerat 24 Januari 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 24 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 den e typ 2.5min, provade nu att spara den precis när jag hade startat datorn, funkade inte >:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.