MentalogisT Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Var bara tvungen, dom är så härliga ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 den sista va bäst xD han som pratar låter som han i DinEL reklamen, han som kör taxi och snackar om saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Herregud min skapare, antingen är det jag som är extremt tråkig eller så är det ni som har ur kass humor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Håller med nomatic helt serre det är en fågel gud vad roligt lixom. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Kul, haha. xD Trejan var nog bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krook205 Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Herregud min skapare, antingen är det jag som är extremt tråkig eller så är det ni som har ur kass humor?det är dom som har kass humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Krävs nog talang för att kunna lägga röster på slumpmässiga klipp på duvor. Tycker att reklamen är ganska unik och bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Dem var inte precis roliga, men i detta fall så är det nog själva tanken som räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.