Gäst Member Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 http://se.youtube.com/watch?v=7g0miuT6BBk&...feature=related Denna är kul. Kollat på den några gånger, och jag tröttnar aldrig. xD Kolla på hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 (redigerat) http://se.youtube.com/watch?v=7g0miuT6BBk&...feature=related Denna är kul. Kollat på den några gånger, och jag tröttnar aldrig. xD Kolla på hela. Sämst..tråkig, dassig. Din humor är förfärlig. Prutthumor, repeathumor.. Gosh, vet du ens vad Naruto är? ^^ Googla inte. Redigerat 24 Januari 2009 av Darkshiver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 http://se.youtube.com/watch?v=7g0miuT6BBk&...feature=related Denna är kul. Kollat på den några gånger, och jag tröttnar aldrig. xD Kolla på hela. Sämst sämst sämst och åter sämst?Vad är det för humor du har egentligen? (Jag vart f*n arg tack vare den där videon, tack Member.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Nej, detta var ingen rolig video. Jag har en god humor.. Men inte tillräcklig nog för att tycka detta var roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Det är nån som har postat den här filmen innan. Tycker den är tråkig och barnslig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 (redigerat) Hmm, eftersom det första gången jag kolla på den här videon så skrattade jag ihjäl mig. Men aja, jag är på mycket god humör just nu xD Redigerat 24 Januari 2009 av Estevan137 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Inte roligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Översäääääääääääääääääämst :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Ser ju mest ut som en parodi av family guy ''/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Ser ju mest ut som en parodi av family guy ''/ Den här var mycket längre, ännu drygare ;-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheEagles Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Jag tyckte itachi itachi inte var rolig alls. ;< Men den som Raptomex postade var mycket bättre. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Jag tyckte itachi itachi inte var rolig alls. ;< Men den som Raptomex postade var mycket bättre. =) HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA Member, sluta för f*n alla vet att "TheEagle" är din dubbelanvändare... Fyfan vad du skämmer ut dig... ONT. Otroligt tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.