Sandflygaren Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 (redigerat) Behöver hjälp med det uppdraget när du ska tweaka en grab ovanför terassen eller vad det är. Det går inte att göra det, hur mycket jag än försöker, när jag väl får tillräckligt med höjd typ dras han framåt och man trillar ju? Vet någon vad man ska göra? -Haha det var inget, jag klarade det till slut. :) Redigerat 24 Januari 2009 av qvirr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Om du har fixat det be admin låsa tråden eller ta bort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 27 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 How? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 How?lol....skicka till en admin/mod och säg det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 du kan också skriva här i tråden "Admin lås" lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 4 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Admin lås. Nöjda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Calle08 Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 (redigerat) om du vill klara den måste du dra fram rampen som finns till vänster om där man landar och sedan hoppa och landa på rampen, och paprika heter paprica på engelska... Redigerat 31 Oktober 2009 av Calle08 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.