Gäst mammarumpa Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 (redigerat) Detta blev inte som jag trott, Alternativen är: PSP DS Mobil Redigerat 24 Januari 2009 av mammarumpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 De går inte ens att välja den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mammarumpa Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Jag har aldrig gjort en omröstning så jag visste inte direkt vad man skulle göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 (redigerat) Jag har aldrig gjort en omröstning så jag visste inte direkt vad man skulle göra.Läs noga innan du gör en omröstning nästa gång :rolleyes: Oh btw: Min tråd om ps3 wii eller 360 blev låst så den här blir nog låst när som hellst Men jag skulle välja Mobil för då kan man göra mer än att spela Redigerat 24 Januari 2009 av 360Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Jag har aldrig gjort en omröstning så jag visste inte direkt vad man skulle göra.Läs noga innan du gör en omröstning nästa gång :rolleyes: Oh btw: Min tråd om ps3 wii eller 360 blev låst så den här blir nog låst när som hellst Men jag skulle välja Mobil för då kan man göra mer än att spela Samtidigt är en mobil inte en spelkonsoll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Jag har aldrig gjort en omröstning så jag visste inte direkt vad man skulle göra. Läs noga innan du gör en omröstning nästa gång :rolleyes: Oh btw: Min tråd om ps3 wii eller 360 blev låst så den här blir nog låst när som hellst Men jag skulle välja Mobil för då kan man göra mer än att spela Samtidigt är en mobil inte en spelkonsoll. Aa, du har igentligen rätt... :lol: Men av Ds och psp skulle jag ta DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Onödigt tråd... Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg