Gäst Member Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Jag har letat i evigheter nu och skickat ett PM till Admin men han verkar ej ha svarat. Det finns ingen funktion där man kan se vilka personer som leder när det gäller inskickningar av fusk. Det skulle vara kul om man hade en sådan funktion, att man kunde kolla vem som ledde själva fuskinskickningen. Jag vet dock att Admin leder den, men jag har också skickat in ett flertal och vill se på vilken plats jag ligger. Skulle vara kul om Admin fixade en funktion så att han lägger upp de första tio fuskarna till exempel. Vad tycker ni om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Men omg, vänta bara på att han ha svarar. Admin har ett liv han också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 ska finnas några toppplistor nånstans som vissar bl.a. det du frågar efter. kommer inte ihåg vart de ligger bara. men det är som PussyC säger, admin svarar på det sen i ditt PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 (redigerat) Admin har ett liv, han med. Redigerat 25 Januari 2009 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 (redigerat) Topplistorna är så vitt jag vet borttagna, men de har funnits förr, och då fanns "Flest Inskickade Fusk" med. Jag vet inte varför de togs bort, men det var nog i samband med att "nya" fuska lanserades. Redigerat 25 Januari 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Det fanns topplistor förut. Där kunde man se vem som hade skickat in flest Fusk, Recensioner (nu omdömen), Nyheter samt vem som hade mest FuskaMynt och mest FuskaRank. Vet inte vad som hände med det, tror det försvann efter senaste uppdateringen. Tycker det är en ganska kul grej själv, får se om admin vill återinföra den funktionen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Fuskamynt kan man fortfarande se, http://www.fuska.se/forum/index.php?autoco...amp;type=member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Jag har letat i evigheter nu och skickat ett PM till Admin men han verkar ej ha svarat. Det finns ingen funktion där man kan se vilka personer som leder när det gäller inskickningar av fusk. Det skulle vara kul om man hade en sådan funktion, att man kunde kolla vem som ledde själva fuskinskickningen. Jag vet dock att Admin leder den, men jag har också skickat in ett flertal och vill se på vilken plats jag ligger. Skulle vara kul om Admin fixade en funktion så att han lägger upp de första tio fuskarna till exempel. Vad tycker ni om detta? -Admin har ett liv, otroligt nog! *NO SHIT SHERLOCK!* -Detta har funnits ;_; -Detta finns på fuska.nu där du snott idén ifrån antar jag (Ser ett .nu mönster hos dina idéer.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 håller med skulle vara kul att se :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.