Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Denna kille fick för sig att sätta upp sig över internet så folk skulle kunna kolla vad han gör i sin vardag, han drar roliga komentarer och chattar med dom i chatten =)

Klockan är nu kvart över 3 och jag kan inte gå och lägga mig för jag vill inte slita mig från denna varelse

http://www.ustream.tv/channel/Molotowproduction

Där finns han, det är LIVE, så han sover som vanliga människor också, är ute osv. :)

Skrivet

Denna kille fick för sig att sätta upp sig över internet så folk skulle kunna kolla vad han gör i sin vardag, han drar roliga komentarer och chattar med dom i chatten =)

Klockan är nu kvart över 3 och jag kan inte gå och lägga mig för jag vill inte slita mig från denna varelse

http://www.ustream.tv/channel/Molotowproduction

Där finns han, det är LIVE, så han sover som vanliga människor också, är ute osv. :)

han snusar :o

Skrivet

R.I.P

Efter en raid av fragbite la han ner streamern, minst 20 pers kom in och spammade för att dom tidigare hade blivit bannad för att inte följt reglerna :( Var ni en av dom så shame on you! :(

Skrivet

R.I.P

Efter en raid av fragbite la han ner streamern, minst 20 pers kom in och spammade för att dom tidigare hade blivit bannad för att inte följt reglerna :( Var ni en av dom så shame on you! :(

I was there, det var ingen trevlig syn.

Men det står nu att han kommer tillbaka om ett par timmar : >

Skrivet

R.I.P

I was there, det var ingen trevlig syn.

Men det står nu att han kommer tillbaka om ett par timmar : >

Jo han öppnade streamern ett tag i hopp om en fresh new start, han hade dock tappat intresset och tyckte det var tråkigt, plus har han ett jobb på g nu, men jag har honom på msn :) *Glad*

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...