Hoppa till innehåll

Galet Skön Och Rolig Kille


Lynott

Rekommendera inlägg

Denna kille fick för sig att sätta upp sig över internet så folk skulle kunna kolla vad han gör i sin vardag, han drar roliga komentarer och chattar med dom i chatten =)

 

Klockan är nu kvart över 3 och jag kan inte gå och lägga mig för jag vill inte slita mig från denna varelse

 

http://www.ustream.tv/channel/Molotowproduction

 

Där finns han, det är LIVE, så han sover som vanliga människor också, är ute osv. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Denna kille fick för sig att sätta upp sig över internet så folk skulle kunna kolla vad han gör i sin vardag, han drar roliga komentarer och chattar med dom i chatten =)

 

Klockan är nu kvart över 3 och jag kan inte gå och lägga mig för jag vill inte slita mig från denna varelse

 

http://www.ustream.tv/channel/Molotowproduction

 

Där finns han, det är LIVE, så han sover som vanliga människor också, är ute osv. :)

han snusar :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

R.I.P

 

Efter en raid av fragbite la han ner streamern, minst 20 pers kom in och spammade för att dom tidigare hade blivit bannad för att inte följt reglerna :( Var ni en av dom så shame on you! :(

I was there, det var ingen trevlig syn.

Men det står nu att han kommer tillbaka om ett par timmar : >

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

R.I.P

 

Efter en raid av fragbite la han ner streamern, minst 20 pers kom in och spammade för att dom tidigare hade blivit bannad för att inte följt reglerna :( Var ni en av dom så shame on you! :(

I was there, det var ingen trevlig syn.

Men det står nu att han kommer tillbaka om ett par timmar : >

 

Jo han öppnade streamern ett tag i hopp om en fresh new start, han hade dock tappat intresset och tyckte det var tråkigt, plus har han ett jobb på g nu, men jag har honom på msn :) *Glad*
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...