Lynott Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Denna kille fick för sig att sätta upp sig över internet så folk skulle kunna kolla vad han gör i sin vardag, han drar roliga komentarer och chattar med dom i chatten =) Klockan är nu kvart över 3 och jag kan inte gå och lägga mig för jag vill inte slita mig från denna varelse http://www.ustream.tv/channel/Molotowproduction Där finns han, det är LIVE, så han sover som vanliga människor också, är ute osv. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Denna kille fick för sig att sätta upp sig över internet så folk skulle kunna kolla vad han gör i sin vardag, han drar roliga komentarer och chattar med dom i chatten =) Klockan är nu kvart över 3 och jag kan inte gå och lägga mig för jag vill inte slita mig från denna varelse http://www.ustream.tv/channel/Molotowproduction Där finns han, det är LIVE, så han sover som vanliga människor också, är ute osv. :) han snusar :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 R.I.P Efter en raid av fragbite la han ner streamern, minst 20 pers kom in och spammade för att dom tidigare hade blivit bannad för att inte följt reglerna :( Var ni en av dom så shame on you! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 R.I.P Efter en raid av fragbite la han ner streamern, minst 20 pers kom in och spammade för att dom tidigare hade blivit bannad för att inte följt reglerna :( Var ni en av dom så shame on you! :( I was there, det var ingen trevlig syn.Men det står nu att han kommer tillbaka om ett par timmar : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 R.I.P Efter en raid av fragbite la han ner streamern, minst 20 pers kom in och spammade för att dom tidigare hade blivit bannad för att inte följt reglerna :( Var ni en av dom så shame on you! :( I was there, det var ingen trevlig syn.Men det står nu att han kommer tillbaka om ett par timmar : > Jo han öppnade streamern ett tag i hopp om en fresh new start, han hade dock tappat intresset och tyckte det var tråkigt, plus har han ett jobb på g nu, men jag har honom på msn :) *Glad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.