MaryJane Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Så du gillar mest rock eller? Vilken genre är Hannah då? Pop? Ja hannah är pop. Väldigt kass sådan, fast all pop är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Så du gillar mest rock eller? Vilken genre är Hannah då? Pop? Ja hannah är pop. Väldigt kass sådan, fast all pop är dåligt. Håller med 100% ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Mhm...Men det är ändå så j*vla omoget och töntigt att driva med nån. Men ni får gärna vara töntiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Mhm...Men det är ändå så j*vla omoget och töntigt att driva med nån. Men ni får gärna vara töntiga.Nej, det är töntigt att tycka att Hannah Montana är bra. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Mhm...Men det är ändå så j*vla omoget och töntigt att driva med nån. Men ni får gärna vara töntiga. Det är f*n mycket töntigare att sitta och kolla på Disney channel hela tiden. Hannah montana? Driver någon med mig? VÄX UPP FFS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Hon e f*n bra. Men du e för **** för att förstå det. Låt mej tycka vad jag vill och hållk*ft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Hon e f*n bra. Men du e för **** för att förstå det. Låt mej tycka vad jag vill och hållk*ft. Hon är kanske bra? Har jag nån gång sagt nåt annat? Jag skiter fullständigt i din åsikt, men om jag ska respektera dig och din åsikt så får du ta och respektera oss om vi tycker att hon är töntig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 :o Ja du har rätt. Sorry :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodyMoonSlave Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Hon e f*n bra. Men du e för **** för att förstå det. Låt mej tycka vad jag vill och hållk*ft. omg, liksom, antar att du e runt 16-17 år? Du tycker vi e töntiga, vem lyssnar på Jonas Brothers o Hannah Montana? *Dags å leta upp tokio hotel eller?* Du är homofob. Vad lyssnar du på? Jonas Brothers, typ jordens bögigaste band efter tokio hotel. INCEST typ. Du säger emot dig själv på de flesta punkterna, men CIAO ba. Min åsikt. Btw, så är hannah montana kass, men cyyrus är het Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Asså, det är inte töntigt att lyssna på Miley Cyrus eller Jo Bros. Miley är typ 16 år. Jo Bros är typ 16, 19 och 22. Jag lyssnar på dem för att jag gillar pop. Så låt mej det då. Palla Tokio Hotel btw. j*vla emo-grupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodyMoonSlave Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Asså, det är inte töntigt att lyssna på Miley Cyrus eller Jo Bros. Miley är typ 16 år. Jo Bros är typ 16, 19 och 22. Jag lyssnar på dem för att jag gillar pop. Så låt mej det då. Palla Tokio Hotel btw. j*vla emo-grupp. Tokio Hotel säger att dem spelar rockpop. Men dem är emos för oss som inte lyssnar på dom. Är Montana och JB de enda du lyssnar på inom pop? Då vet du sannerligen inte vad pop är lilla gubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Det kanske är det enda jag lyssnar på inom pop, men ändå. Asså jag tycker det är synd om fuska.se, därför man kan inte ens ha ett seriöst j*vla samtal förrän töntiga tro-barn driver med personer. Asså så j*vla omoget. Ni beter er f*n som 11-åringar allihop. Dom enda seriösa här på fuska.se är moderatorerna och Admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.