BloodyMoonSlave Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Det kanske är det enda jag lyssnar på inom pop, men ändå. Asså jag tycker det är synd om fuska.se, därför man kan inte ens ha ett seriöst j*vla samtal förrän töntiga tro-barn driver med personer. Asså så j*vla omoget. Ni beter er f*n som 11-åringar allihop. Dom enda seriösa här på fuska.se är moderatorerna och Admin + Member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Det kanske är det enda jag lyssnar på inom pop, men ändå. Asså jag tycker det är synd om fuska.se, därför man kan inte ens ha ett seriöst j*vla samtal förrän töntiga tro-barn driver med personer. Asså så j*vla omoget. Ni beter er f*n som 11-åringar allihop. Dom enda seriösa här på fuska.se är moderatorerna och Admin Vi gör då inte trådar om barnprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Nej jag har inte sett skiten, för jag har utvecklat en allergi mot i princip allt som går på Disney Channel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Oke du har kanske rätt <_< men skulle bara se den om jag fick betalt för det Jag tror inte att du e 19 8D Surt för dig isåfall, 20 om 2 veckor btw :) Oh noes, jag blir 15 om typ, 45 veckor Jaha ok, an cac Sluta bete dig som en räka, din lilla fågel. Ops sry forgot intheeernetz R seriz biniz hh3h3 ja er fogel ehehheh. Coolt. hahaa ;D Ännu ett fail på att försöka vara mogen ;-p :rolleyes: Du tror verkligen jag bryr mig va :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Det kanske är det enda jag lyssnar på inom pop, men ändå. Asså jag tycker det är synd om fuska.se, därför man kan inte ens ha ett seriöst j*vla samtal förrän töntiga tro-barn driver med personer. Asså så j*vla omoget. Ni beter er f*n som 11-åringar allihop. Dom enda seriösa här på fuska.se är moderatorerna och Admin Du reggade dig för en vecka sen ungefär och kan sitta här och säga att alla är så j*vla omogna? DET, är vad jag kallar omoget. Och sen, realize, hannah montana spelas på Disney Channel typ 24/7 och därför klassar vi det som omoget. Dom två artisterna är gjorda för att underhålla barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Hon e f*n bra. Men du e för **** för att förstå det. Låt mej tycka vad jag vill och hållk*ft. omg, liksom, antar att du e runt 16-17 år? Du tycker vi e töntiga, vem lyssnar på Jonas Brothers o Hannah Montana? *Dags å leta upp tokio hotel eller?* Du är homofob. Vad lyssnar du på? Jonas Brothers, typ jordens bögigaste band efter tokio hotel. INCEST typ. Du säger emot dig själv på de flesta punkterna, men CIAO ba. Min åsikt. Btw, så är hannah montana kass, men cyyrus är het Asså hallå?? En homofob är en person som motverkar bögar med våld. Va f*n har det med saken at göra?? OnT: Hannah suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.