Sportlov Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 (redigerat) Oke du har kanske rätt <_< men skulle bara se den om jag fick betalt för det Jag tror inte att du e 19 8D Surt för dig isåfall, 20 om 2 veckor btw :) Redigerat 1 Februari 2009 av Sportlov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Oke du har kanske rätt <_< men skulle bara se den om jag fick betalt för det Jag tror inte att du e 19 8D Surt för dig isåfall, 20 om 2 veckor btw :) Oh noes, jag blir 15 om typ, 45 veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Hannah Roflsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Varför sitter ni och kollar på Disney Channel? -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Oke du har kanske rätt <_< men skulle bara se den om jag fick betalt för det Jag tror inte att du e 19 8D Surt för dig isåfall, 20 om 2 veckor btw :) Oh noes, jag blir 15 om typ, 45 veckor Jaha ok, an cac Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Oke du har kanske rätt <_< men skulle bara se den om jag fick betalt för det Jag tror inte att du e 19 8D Surt för dig isåfall, 20 om 2 veckor btw :) Oh noes, jag blir 15 om typ, 45 veckor Jaha ok, an cac Sluta bete dig som en räka, din lilla fågel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 An cac? :'o Hannah Montana..JAG RYSER NÄR JAG SER DETTA SPEKTAKEL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Hon är iaf. bättre äv vad du e! Hennes serie är ganska töntig. Men filmen tror jag är bra och hon är grymt bra som person. Har du ens hört henne sjunga? Låt alla höra hur du sjunger så får vi se hur bra du e. Så lätt e de inte att bli berömd. Men det var det för henne för hon e bra. Off: Jo Bros är oxå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Hon är iaf. bättre äv vad du e! Hennes serie är ganska töntig. Men filmen tror jag är bra och hon är grymt bra som person. Har du ens hört henne sjunga? Låt alla höra hur du sjunger så får vi se hur bra du e. Så lätt e de inte att bli berömd. Men det var det för henne för hon e bra. Off: Jo Bros är oxå bra. På att sjunga JA. Men det finns massvis av saker att jämföra så du kan inte skriva sådant. Fördj*vla töntig. Filmen och hon är inte bra imo. Jag har hört henne sjunga, ja. För hemskt. Nej, jag sjunger inte, jag ritar, målar och spelar handboll eftersom min sångröst är skitdålig :) Hon blev berömd för att hon skapade en P12 serie precis i tid med High School... och Jonas Brothers blev kända och älskade av alla 13 år och neråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Hon är iaf. bättre äv vad du e! Hennes serie är ganska töntig. Men filmen tror jag är bra och hon är grymt bra som person. Har du ens hört henne sjunga? Låt alla höra hur du sjunger så får vi se hur bra du e. Så lätt e de inte att bli berömd. Men det var det för henne för hon e bra. Off: Jo Bros är oxå bra. På att sjunga JA. Men det finns massvis av saker att jämföra så du kan inte skriva sådant. Fördj*vla töntig. Filmen och hon är inte bra imo. Jag har hört henne sjunga, ja. För hemskt. Nej, jag sjunger inte, jag ritar, målar och spelar handboll eftersom min sångröst är skitdålig :) Hon blev berömd för att hon skapade en P12 serie precis i tid med High School... och Jonas Brothers blev kända och älskade av alla 13 år och neråt. Hon blev känd när hon var 13 år. Vad gjorde du för speciellt då? Skapade du din första sång då? NÄ! Just det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Hon är iaf. bättre äv vad du e! Hennes serie är ganska töntig. Men filmen tror jag är bra och hon är grymt bra som person. Har du ens hört henne sjunga? Låt alla höra hur du sjunger så får vi se hur bra du e. Så lätt e de inte att bli berömd. Men det var det för henne för hon e bra. Off: Jo Bros är oxå bra. Han har inte påstått att han kan sjunga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Inte jag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.