Organism Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Jag blev typ lvl 20 och fuckade om kring råna massa och våltog folk i fängelset:p sen blev nån sur på mig som var typ lvl 200+ och sprängde mitt hus :( And then i became a sad panda:( Jag cuttade folk med Zowie^ på den tiden ^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 ok, är igång och spelar nu igen... drog de första 10 lvl igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 ok, är igång och spelar nu igen... drog de första 10 lvl igår. Ska vi lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 ok, är igång och spelar nu igen... drog de första 10 lvl igår. Ska vi lira? adda min msn i så fall, (kolla press). pallar inte lira om inte nån annan är inne samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 ok, är igång och spelar nu igen... drog de första 10 lvl igår. Ska vi lira? adda min msn i så fall, (kolla press). pallar inte lira om inte nån annan är inne samtidigt. Aight, addar. Men det är ju det jag menar, att vi ska nörda. 'o' <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 (redigerat) Jag heter Sparrow på impulse och är level 26 :D Redigerat 30 Januari 2009 av Estevan137 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Har spelat men tröttnade snabbt samma sak med Biltjuv :D kul första timmarna sen blir det tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Har spelat men tröttnade snabbt samma sak med Biltjuv :D kul första timmarna sen blir det tråkigt Jag ska regga mig nu. Klart det är tråkigt om du inte spelar med någon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Spelade detta spel när det som först kom ut, det var gamla goda tider. Sen fuckade's min gubbe, blev snodd etc. Och nu har dom gjort en sämre version av det hela :) Samma =/ var jävligt rik en gång också -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Mjo impulse spelar man ibland. :) Mest när man sitter på data lektioner i skolan och vill ta en paus, då kör man igång med impulse. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Mjo impulse spelar man ibland. :) Mest när man sitter på data lektioner i skolan och vill ta en paus, då kör man igång med impulse. :) Whats your name boss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 spela det när jag var yngre. Ngt som kan vara kul är TheCrims Gött ibland o sitta o spela medans man chillar o orkar inte jobba med so/no Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.