Vilket företag tror ni kommer vara först med en ny spel-konsoll och vad skulle den heta?
-Sony
-Microsoft
-Nintendo
PS!!! Jag vet att det är e onödig tråd men jag ville pröva göra en omröstning!
Vilket företag tror ni kommer vara först med en ny spel-konsoll och vad skulle den heta?
-Sony
-Microsoft
-Nintendo
PS!!! Jag vet att det är e onödig tråd men jag ville pröva göra en omröstning!
Det ända jag har hört nåt om är PS4 så jag antar att Sony kommer släppa först.
Jag har hört natt Nintendo utvecklar sin redan, det kanske alla gör fast jag tror Nintendo är ivrigast om att få ut sin snabbast.
Jag tror på Microsoft. Fast har inte hört något än. Men det var ett tag sedan de släppte nytt.
Tror och hoppas på Nintendo. Skulle aldrig köpa annat än Nintendos konsoller ;)
Nintendo DSi skulle nog släppas den här året så det blir nog Nintendo
Nintendo x2
Microsoft eller Nintendo.
Men varför gjorde du en omröstning?
↗ till inläggetMicrosoft eller Nintendo.
Men varför gjorde du en omröstning?
För att man ska rösta på den man tror blir först eller nått sådant ;)
↗ till inläggetHaha, det skulle va kul :PNintendo x2
↗ till inläggetJo, jag har hört att de ska släppas ganska snart...Nintendo DSi skulle nog släppas den här året så det blir nog Nintendo
Min brorsa ska köpa det
Nintendo x2 = nintendo gånger två, alltså att jag röstade på nintendo 2 ggr..
XD
nintendo dsi
Nintendo eller Microsoft tror jag kommer med nya först.
Skulle bara köpa Microsoft. Skulle tro att PS4 blir väldigt dyrt.
Ja jag tror faktiskt mer på nintendo för dom har mera saker att sälja än Microsoft för dom har ju bara xbox serien! Dom har ju bärbara spel konsoler också som ds lite och dom. Men ska jag ha nåt ska det vara från sony.for Im a sony freak!
Sony på båda.
Sony släpper först.
Ni vet väl att Sony funderar på att göra Playstation 4 och Microsoft planerar att göra Xbox720
Nintendo kommer att släppa först, men aldrig att jag skulle köpa den skiten. Btw, hur mycket försenad var PS3 :P
Sony, i think.
tror de ny generations konsollerna kommer ganka jämt, tippar på 2012/2013
↗ till inläggetjooo men se bara på wii vilken skit! jag tröttnade på det efter en vecka! grafiken är sämre än PS2 ju. så hoppas nintendo hittar på ngt bra och roligt denhär gången...Jag har hört natt Nintendo utvecklar sin redan, det kanske alla gör fast jag tror Nintendo är ivrigast om att få ut sin snabbast.
Btw: jag tror sony kommer komma först.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in