asabrasa Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 den är väldigt gammal men väldigt kul. http://se.youtube.com/watch?v=NOZ7wNSWTeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 väldigt gammal men väldigt värdelös Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 väldigt gammal men väldigt värdelös Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 väldigt gammal men väldigt värdelösmm och dålig kvalite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Alla dom där är riktigt tråkiga och tjocka, alla förutom "Saftkall - aset". Fast även den är typ uttjatad.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Sagan Om TV-Reparatören är den enda bra. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Dem har blivit lite gamla, med skämten och så. Men några blir aldrig gamla. Som Tv-Reparatören. "Tror du jag står här och skojar med dig va?! f*n också.." Men Sagan om Ringen filmerna har otroligt många bra delar för en parodi, måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Den är grym, men dock lite uttjadad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheEagles Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Duger, har sett denna typ 30 gånger, den börjar bli väldigt tjatig faktiskt. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Jag spyyyyyyyyyr av den :'c Nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Flera år gammal känns det som. Var bra första gången jag såg den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Tillockmed denna är roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.