JonteFire2 Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Skrivet 26 Januari 2009 Ni som bor typ i borås eller nära och går på viskastrandsgymnasiet och MP... Hur mycket poäng hade ni?. har gjort mitt gymnasieval nu och har 165p.. men kan nog höja mig i ett par ämnen tills vt.. Citera
TiredRacoon Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Skrivet 26 Januari 2009 (redigerat) Ni som bor typ i borås eller nära och går på viskastrandsgymnasiet och MP... Hur mycket poäng hade ni?. har gjort mitt gymnasieval nu och har 165p.. men kan nog höja mig i ett par ämnen tills vt.. 165?! Du vet väl att mediaprogrammet fortfarande innebär att du måste gå på lektioner och lära dig saker? :P Det finns dokument du kan titta i för att se hur mycket poäng förra årets elever var tvungen att ha för att komma in på diverse program. Fråga din SYO eller lärare. Redigerat 26 Januari 2009 av Tolin Citera
JonteFire2 Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 8 Februari 2009 ja jag har frågat henne men hon sa att jag har en chans att komma in där. och förresten e det inte så lätt att höja sig. Jag försöker men vet inte riktigt hur jag ska göra. jag gör ju mitt bästa! Citera
TheUnnamed Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Skrivet 8 Februari 2009 Ni som bor typ i borås eller nära och går på viskastrandsgymnasiet och MP... Hur mycket poäng hade ni?. har gjort mitt gymnasieval nu och har 165p.. men kan nog höja mig i ett par ämnen tills vt.. 165?! Du vet väl att mediaprogrammet fortfarande innebär att du måste gå på lektioner och lära dig saker? :P Det finns dokument du kan titta i för att se hur mycket poäng förra årets elever var tvungen att ha för att komma in på diverse program. Fråga din SYO eller lärare. Mediaprogrammet anses väll endå inte direkt som ett tufft program ^^ . De flesta jag känner som går där tkr det är ganska slappt :) . Citera
Ryssfemma Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Skrivet 12 Februari 2009 Media handlar inte så mycket om teori, faktist är det mycket praktiska saker man lär sig. Media är yrkesförberedande och inte högskoleförberedande, men konkurransen inom Media är bland de hårdaste har jag för mig. Citera
TiredRacoon Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Skrivet 12 Februari 2009 Media handlar inte så mycket om teori, faktist är det mycket praktiska saker man lär sig. Media är yrkesförberedande och inte högskoleförberedande, men konkurransen inom Media är bland de hårdaste har jag för mig. Jag tycker inte att man ska söka till Media bara för att det är "Slappt" eller "Låg intagningspoäng". Det blir ju inte lätt sen när man gått ut Gymnasiet. Jag tänker gå Media för att det är det jag vill arbeta med. Att skapa film är det jag brinner för, och om det så innebär att jag får bo i husvagn och leva på socialbidrag så visst xD Sålänge jag får göra det jag älskar. Citera
JonteFire2 Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 15 Februari 2009 Media handlar inte så mycket om teori, faktist är det mycket praktiska saker man lär sig. Media är yrkesförberedande och inte högskoleförberedande, men konkurransen inom Media är bland de hårdaste har jag för mig. Jag tycker inte att man ska söka till Media bara för att det är "Slappt" eller "Låg intagningspoäng". Det blir ju inte lätt sen när man gått ut Gymnasiet. Jag tänker gå Media för att det är det jag vill arbeta med. Att skapa film är det jag brinner för, och om det så innebär att jag får bo i husvagn och leva på socialbidrag så visst xD Sålänge jag får göra det jag älskar. Håller fullständigt med dig! Man ska gå det programmet man tycker är roligt.. Jag tycker det är väldigt roligt att göra film och redigera.. Vilket gymnasium ska du gå på? Viskastrand? Citera
Fality Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Skrivet 15 Februari 2009 ja jag har frågat henne men hon sa att jag har en chans att komma in där. och förresten e det inte så lätt att höja sig. Jag försöker men vet inte riktigt hur jag ska göra. jag gör ju mitt bästa! lolbullshit gick upp från 170 till 270 sista terminen. Citera
JonteFire2 Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 15 Februari 2009 ja jag har frågat henne men hon sa att jag har en chans att komma in där. och förresten e det inte så lätt att höja sig. Jag försöker men vet inte riktigt hur jag ska göra. jag gör ju mitt bästa! lolbullshit gick upp från 170 till 270 sista terminen. aa vet men det var medel det.det minsta var vid 60p tror jag och då har jag i allafall en liten chans. Och förresten så kanske den statistiken minskar eller höjs. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.