Xcango Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Assåå ja fattar inte hur ja ska göra ja har ADDONS MAPPEN och ALLT de dära skiten man ska ha men de funkar inte :angry: vapnen kommer inte fram när ja spelar !!!! Sorry om ja förklarar dåligt ! Mvh Xcango Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Assåå ja fattar inte hur ja ska göra ja har ADDONS MAPPEN och ALLT de dära skiten man ska ha men de funkar inte :angry: vapnen kommer inte fram när ja spelar !!!! Sorry om ja förklarar dåligt ! Mvh XcangoDu gör antagligen något fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 27 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 DE ÄR JUE DE JA INTE FATTAR PUCKO JAG EXTRACTAR DOM OCH LÄGGER DOM I ADDONS MEN SKITEN FUNKAR INTE JA VET ATT JA GÖR NÅT FEL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 DE ÄR JUE DE JA INTE FATTAR PUCKO JAG EXTRACTAR DOM OCH LÄGGER DOM I ADDONS MEN SKITEN FUNKAR INTE JA VET ATT JA GÖR NÅT FELja meh... Hur ska vi kunna hjälpa dig med det? Du får inga medelande/error eller sånt? står det nått i console när du går in på servern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 27 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Men asså de kommer inte fram ett skit ja har en map i addons som Heter Kottens Pga att ja kallas Kotten..... Och så lägger ja in vapnen i den. Men ska ja lägga in vapnen i addons men inte i nån map som ligger i addons så att filerna ligger typ överallt om du förstår :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Tack för den väldigt väl skrivna beskrivningen utav ditt problem. Länka filen du laddade ner så kanske jag kan hjälpa dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 1.Ta bort kottens mappen och lägg bara vapnen i addons mappen, ingen annan mapp inuti. 2. Laddade du ner från www.garrysmod.org? isåfall följer det nästan alltid med en readme.txt fil i .rar / .zip filen. 3. En del vapen ska ligga i garrysmod\garrysmod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 27 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 http://garrysmod.org/downloads/?a=view&id=25711 Där är Länken jag ladda ner från garrysmod.org Och vapen filerna är LUA filer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 (redigerat) http://garrysmod.org/downloads/?a=view&id=25711 Där är Länken jag ladda ner från garrysmod.org Och vapen filerna är LUA filerTyvvär så länkar du till en oexisterande fil. Står det att du SKA lägga dem i addons? Redigerat 30 Januari 2009 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg