Garone Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Skrivet 27 Januari 2009 Någon som testat det ännu? Själv tycker jag att det var ett stort steg framåt från orginalet. Blir ett klart köp. Vad tycker ni? Citera
Gäst RySs3N Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Skrivet 27 Januari 2009 Någon som testat det ännu? Själv tycker jag att det var ett stort steg framåt från orginalet. Blir ett klart köp. Vad tycker ni?Vet inte har inte testat det men ska göra det sen skriver jag vad jag tycker :D Citera
HaSsE93 Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Skrivet 27 Januari 2009 Jag hatar tjejer i klänning jag pallar inte skräck spel/filmer med sånna tjejer, som The Ring är den värsta filmen jag sett :(. Annars var gameplayet bra blodet och slowmotion var grymt, så var också grafiken. Citera
Garone Skrivet 27 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 27 Januari 2009 Jag hatar tjejer i klänning jag pallar inte skräck spel/filmer med sånna tjejer, som The Ring är den värsta filmen jag sett :(. Annars var gameplayet bra blodet och slowmotion var grymt, så var också grafiken. Alma är ju snäll :D Citera
HaSsE93 Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Skrivet 27 Januari 2009 Jag hatar tjejer i klänning jag pallar inte skräck spel/filmer med sånna tjejer, som The Ring är den värsta filmen jag sett :(. Annars var gameplayet bra blodet och slowmotion var grymt, så var också grafiken. Alma är ju snäll :D Kanske hon är >_>... men läskig. Citera
Organism Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Skrivet 28 Januari 2009 Aight testkörde demot igår. Nu är det ju så här att jag har ju "världens" bästa dator. Så att resultatet i min data sög ju balle. Men kul var det. Riktigt kul, t.o.m roligare än Epic War 2 som Darkshiver brukar spela. Riktigt Epic. HAHA, nej men vaffan. Det var skön. Citera
Garone Skrivet 29 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 29 Januari 2009 Aight testkörde demot igår. Nu är det ju så här att jag har ju "världens" bästa dator. Så att resultatet i min data sög ju balle. Men kul var det. Riktigt kul, t.o.m roligare än Epic War 2 som Darkshiver brukar spela. Riktigt Epic. HAHA, nej men vaffan. Det var skön. o_o Va? Hade du låg FPS eller? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.