Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Någon som testat det ännu? Själv tycker jag att det var ett stort steg framåt från orginalet. Blir ett klart köp. Vad tycker ni?

Vet inte har inte testat det men ska göra det sen skriver jag vad jag tycker :D

Skrivet

Jag hatar tjejer i klänning jag pallar inte skräck spel/filmer med sånna tjejer, som The Ring är den värsta filmen jag sett :(. Annars var gameplayet bra blodet och slowmotion var grymt, så var också grafiken.

Skrivet

Jag hatar tjejer i klänning jag pallar inte skräck spel/filmer med sånna tjejer, som The Ring är den värsta filmen jag sett :(. Annars var gameplayet bra blodet och slowmotion var grymt, så var också grafiken.

Alma är ju snäll :D

Skrivet

Alma är ju snäll :D

Kanske hon är >_>... men läskig.

Skrivet

Aight testkörde demot igår.

Nu är det ju så här att jag har ju "världens" bästa dator. Så att resultatet i min data sög ju balle.

Men kul var det. Riktigt kul, t.o.m roligare än Epic War 2 som Darkshiver brukar spela. Riktigt Epic.

HAHA, nej men vaffan. Det var skön.

Skrivet

Aight testkörde demot igår.

Nu är det ju så här att jag har ju "världens" bästa dator. Så att resultatet i min data sög ju balle.

Men kul var det. Riktigt kul, t.o.m roligare än Epic War 2 som Darkshiver brukar spela. Riktigt Epic.

HAHA, nej men vaffan. Det var skön.

o_o

Va? Hade du låg FPS eller?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...