Boffaroffe Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Är det någon mer som kollar på TV-serien "Married"? Den är ju skitbra! Married with children? Eller bara Married? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Är det någon mer som kollar på TV-serien "Married"? Den är ju skitbra! Married with children? Eller bara Married? Married With Children var det, ja. ; P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Är det någon mer som kollar på TV-serien "Married"? Den är ju skitbra! Married with children? Eller bara Married? Married With Children var det, ja. ; P Den har ju alla sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Program jag följer och tankar sekunden ett nytt avsnitt släpps är: Family Guy The Simpsons South Park House MD Program jag följer och tankar efter några veckor är: Scrubs My name is Earl Lost Program jag ser om de är på tv är: Two and a Half men Naruto The Office Guldfeber Debatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Laddar alltid ner senaste avsnitten av House, himym & the big bang theory, kollar slappt på typ Fresh Prince, Six Feet Under, Dexter, x-files, Frasier, Baywatch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Band Of Brothers, sjukt taggad efter "Pacific" nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Inga, har tittat på något program någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Är det någon mer som kollar på TV-serien "Married"? Den är ju skitbra! Married with children? Eller bara Married? Married With Children var det, ja. ; P Det programmet äger ju, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Jag kollar nästan aldrig regelbundet på någon serie men serier jag kan fastna för ibland är: The Fresh Prince of Bel Air (Kanal 5) Taking the Stage (MTV) Extrem överlevnad (Discovery) Halv åtta hos mig (Tv 4) The Jerry Springer Show (Tv 400) Married with Children (Tv 6) Nu förtiden finns det inte så mycket på tv har jag märkt. Iaf inget som intresserar mig. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 The Jerry Springer Show (Tv 400)eww xd Jerry Jerry Jerry Jerry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 The Jerry Springer Show (Tv 400)eww xd Jerry Jerry Jerry Jerry! Hahaha :lol: Jag är trött på Jerry för jag vet vad som kommer hända i varje avsnitt utan att ha sett det.Någon är otrogen, alla flippar. JERRY JERRY JERRY! The end. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Det ändå jag kollar på hemma är the office (fast på datorn då) och något enstaka family guy avsnitt då något nytt kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.