Gäst RySs3N Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 hej jo det är en sak jag undrar, och det är att kan man ta bort sina varningar eller nåt sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Ja, om du köper ett varningskort i affären (det kostar 10.000 FuskaMynt) och sedan PM:ar admin. Det finns något annat sätt också, men jag kommer inte ihåg vad det var... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Ja, om du köper ett varningskort i affären (det kostar 10.000 FuskaMynt) och sedan PM:ar admin. Det finns något annat sätt också, men jag kommer inte ihåg vad det var...okej bra då vet jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Du kan även ta bort en varning med hjälp utav dina extra länkar när du har tillräckligt med UK(Unika Klick) så kan du välja att ta bort en varning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Du kan även ta bort en varning med hjälp utav dina extra länkar när du har tillräckligt med UK(Unika Klick) så kan du välja att ta bort en varning.okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Du kan även skita i att bryta mot reglerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Du kan även skita i att bryta mot reglernaNär man är liten.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Du kan även skita i att bryta mot reglernaDet tar tyvärr inte bort en tidigare varning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Du tar enkelt bort varningar genom ett varningskort, kortet kostar 10000 FM eller om du har FuskaVIP kostar det 9500 FM. ;] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Köp varningskort och kontakta admin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Frågan besvarad, ungefär 4 gånger nu. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg