Raptomex Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 (redigerat) Hejsan. Var ute och kollade runt på youtube så hittade jag en video som jag tyckte var ganska kul så.. jag delar med mig. :) I videon så kommer ni se när batman spelar mortal kombat. ;) Gillar delen då Alfred säger "Mr. Wayn, you have just been pwned!". Redigerat 30 Januari 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 hehe den var rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheEagles Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Hehe, Batman is playing a game and also get pwned! =D Den här var störtskön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 haha f*n vad skön :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Haha, kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Den var ganska kul faktist hehe. Men han som la in sa att det var kul med det där med pwned. Det tyckte inte jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 2.00 fyfan vad bra XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.