VAZE Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 (redigerat) Jag har ändrat forumet till ett snack forum iställe eftersom jag fått svar på alla mina frågor. Så nu kan ni snacka om guild wars här XD Redigerat 3 Februari 2009 av sfsfs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Du kommer att tröttna snabbt nu när du är van med wow. GW är mer typ singleplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 29 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Du kommer att tröttna snabbt nu när du är van med wow. GW är mer typ singleplayer. ok, men finns det inget pve ? som man kan köra med andra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 inne i städer ser du alla andra som vanligt. Utanför så är det bara ditt party. http://wiki.guildwars.com/wiki/Main_Page http://www.pvxwiki.com/wiki/Main_Page http://players.guildwars.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 jo det finns PvE, men det är baserat på PvP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 29 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 (redigerat) Ok, ty för era svar. Ska nog köpa det eftersom jag gillar pvp och om jag inte köper det hade jag nog kört talisman eller flyff och jag har en känsla att guild wars är bättre. XD Redigerat 29 Januari 2009 av sfsfs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Köpte GW , och slutade efter två dagar, blev level 13 typ ;-p Tycker verkligen det är helt värdelöst .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 GW har enligt mig riktigt bra PvP, detta p.g.a. att den inte är gearbaserad på något sätt utan att det är skillsen som avgör :) . PvP'n är också väldigt fint balanserad och det är nog ingen klass som kan klassas som "OP". Söker du något annorlunda online rpg spel så är det någonting för dig iaf :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 30 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Ska köpa det men ska typ bara köra 1-2 månader sen börjar jag köra wow igen, kanske forsätter med guild wars om det är riktigt roligt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Ska köpa det men ska typ bara köra 1-2 månader sen börjar jag köra wow igen, kanske forsätter med guild wars om det är riktigt roligt ^^det är ganska tråkigt.. talisman är också grymt tråkigt det mesta går ut på att göra Quester Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 GW har enligt mig riktigt bra PvP, detta p.g.a. att den inte är gearbaserad på något sätt utan att det är skillsen som avgör :) . PvP'n är också väldigt fint balanserad och det är nog ingen klass som kan klassas som "OP". Söker du något annorlunda online rpg spel så är det någonting för dig iaf :) . Föredrar själv WAR:s RvR (PvP) Ska köpa det men ska typ bara köra 1-2 månader sen börjar jag köra wow igen, kanske forsätter med guild wars om det är riktigt roligt ^^det är ganska tråkigt.. talisman är också grymt tråkigt det mesta går ut på att göra Quester Alla RPG-spel om de är Singleplayer eller Multiplayer går ut på att göra quester. Är din anledning att det är tråkigt bara p.g.a. quests ska du inte spela MMORPG:s eller RPG:s. Guild Wars är ett spel som håller länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Guild wars är kul. Om man inte vill köra 1 gubbe upp till 20. Te.x Jag kör Monk till 20 sen vill köra Ranger bara pvp kan man välja pvp only. Köp guild wars om du vill ha ett bra pvp spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.