Pachu Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Hejsan. Har efter ett långt Wii lirande bestämt mig för att breda mina spel med ytterligare en konsol och det blev xbox 360. Men problemet nu är ju självklart vilka spel jag ska köpa. Jag behöver inga plattformspel eller så då jag spelat dom på Wii ( såklart:P) men vill ha ett bra modert shooter spel men helst inte Halo. Men i och med att utbudet på den arean är så stor vill jag helst hitta något man kan spela länge och något som är bra och unikt. Kan ni rekomendera något? Själv har jag kollat på ett spel och det är Call of duty 4: Modern Warfare och det kommer jag förmodligen inhandla. Men sen då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Far cry 2 är grymt coolt :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Hejsan. Har efter ett långt Wii lirande bestämt mig för att breda mina spel med ytterligare en konsol och det blev xbox 360. Men problemet nu är ju självklart vilka spel jag ska köpa. Jag behöver inga plattformspel eller så då jag spelat dom på Wii ( såklart:P) men vill ha ett bra modert shooter spel men helst inte Halo. Men i och med att utbudet på den arean är så stor vill jag helst hitta något man kan spela länge och något som är bra och unikt. Kan ni rekomendera något? Själv har jag kollat på ett spel och det är Call of duty 4: Modern Warfare och det kommer jag förmodligen inhandla. Men sen då ? CoD 4 är ett bra val. Jag skulle också ha kollat up Left 4 Dead, Gears of War och Mass Effect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 CoD 4 ? Nej, CoD 5 ;| ... Gta Iv är också väldigt coolt och inom denna månad (lr nästa, kmr inte ihåg) så kommer det en expansion så att det blir fler vapen, fordon och kanske till och med en ny stadsdel. Man ska typ få spela en snubbe ur ett motorcykelgäng (Förmodligen fler banor). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 jag rekommenderar cod 5 som jag gillade väldigt mycket, och jag visste inte att det skulle komma en expansion till gta iv men den kommer säkert bli väldigt bra ;) sen verkar ju gudfadern 2 inte så dåligt det häller :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 gta 4 ett måste imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 jag tycker att GoW2 ser grymt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 CoD 4 ? Nej, CoD 5 ;| ... Gta Iv är också väldigt coolt och inom denna månad (lr nästa, kmr inte ihåg) så kommer det en expansion så att det blir fler vapen, fordon och kanske till och med en ny stadsdel. Man ska typ få spela en snubbe ur ett motorcykelgäng (Förmodligen fler banor). CoD 4 > CoD 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 CoD 4 ? Nej, CoD 5 ;| ... Gta Iv är också väldigt coolt och inom denna månad (lr nästa, kmr inte ihåg) så kommer det en expansion så att det blir fler vapen, fordon och kanske till och med en ny stadsdel. Man ska typ få spela en snubbe ur ett motorcykelgäng (Förmodligen fler banor). CoD 4 > CoD 5. ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Lost Planet Colonies och Fable 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 CoD 4 ? Nej, CoD 5 ;| ... Gta Iv är också väldigt coolt och inom denna månad (lr nästa, kmr inte ihåg) så kommer det en expansion så att det blir fler vapen, fordon och kanske till och med en ny stadsdel. Man ska typ få spela en snubbe ur ett motorcykelgäng (Förmodligen fler banor). CoD 4 > CoD 5. ^ ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarsen Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Battlefield : Bad comapny är sjukt roligt spel. Men även Gow 2 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.