Hoppa till innehåll

Rekomenderade Spel Till Ny Xbox360 Användare?


Pachu
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan. Har efter ett långt Wii lirande bestämt mig för att breda mina spel med ytterligare en konsol och det blev xbox 360. Men problemet nu är ju självklart vilka spel jag ska köpa. Jag behöver inga plattformspel eller så då jag spelat dom på Wii ( såklart:P) men vill ha ett bra modert shooter spel men helst inte Halo. Men i och med att utbudet på den arean är så stor vill jag helst hitta något man kan spela länge och något som är bra och unikt. Kan ni rekomendera något?

 

Själv har jag kollat på ett spel och det är Call of duty 4: Modern Warfare och det kommer jag förmodligen inhandla. Men sen då ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan. Har efter ett långt Wii lirande bestämt mig för att breda mina spel med ytterligare en konsol och det blev xbox 360. Men problemet nu är ju självklart vilka spel jag ska köpa. Jag behöver inga plattformspel eller så då jag spelat dom på Wii ( såklart:P) men vill ha ett bra modert shooter spel men helst inte Halo. Men i och med att utbudet på den arean är så stor vill jag helst hitta något man kan spela länge och något som är bra och unikt. Kan ni rekomendera något?

 

Själv har jag kollat på ett spel och det är Call of duty 4: Modern Warfare och det kommer jag förmodligen inhandla. Men sen då ?

CoD 4 är ett bra val. Jag skulle också ha kollat up Left 4 Dead, Gears of War och Mass Effect.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

CoD 4 ? Nej, CoD 5 ;| ... Gta Iv är också väldigt coolt och inom denna månad (lr nästa, kmr inte ihåg) så kommer det en expansion så att det blir fler vapen, fordon och kanske till och med en ny stadsdel. Man ska typ få spela en snubbe ur ett motorcykelgäng (Förmodligen fler banor).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

CoD 4 ? Nej, CoD 5 ;| ... Gta Iv är också väldigt coolt och inom denna månad (lr nästa, kmr inte ihåg) så kommer det en expansion så att det blir fler vapen, fordon och kanske till och med en ny stadsdel. Man ska typ få spela en snubbe ur ett motorcykelgäng (Förmodligen fler banor).

CoD 4 > CoD 5.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

CoD 4 ? Nej, CoD 5 ;| ... Gta Iv är också väldigt coolt och inom denna månad (lr nästa, kmr inte ihåg) så kommer det en expansion så att det blir fler vapen, fordon och kanske till och med en ny stadsdel. Man ska typ få spela en snubbe ur ett motorcykelgäng (Förmodligen fler banor).

CoD 4 > CoD 5.

 

^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

CoD 4 ? Nej, CoD 5 ;| ... Gta Iv är också väldigt coolt och inom denna månad (lr nästa, kmr inte ihåg) så kommer det en expansion så att det blir fler vapen, fordon och kanske till och med en ny stadsdel. Man ska typ få spela en snubbe ur ett motorcykelgäng (Förmodligen fler banor).

 

CoD 4 > CoD 5.

 

^

 

^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...