Manga Master Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Vad tycker ni om Akira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 akira jag tror det är en tjej som berättar men tonyama kilen som teknar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 jadu vem vet så kan de va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 min favorit är vegeta och har alla böcker min favorit bok är=vegetas nederlag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 min favvo bok nu är kampen mot nappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 min e superkrigaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Min kompis har 16-när han slåss med vegeta. Men den har inte jag läst. Min favvo bok är nog Son-Gokus bror. Den som är gulligast är Chi-chi...ne skoja bara det är piccolo jr. i DBGT. Han heter väll Akira Toriyama? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 min favvo i db e vegetahttp://www.gamers-forums.com/smilies/games/dbz/dragonball-vegita3.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxiner2k Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 ni e så sega så ni int fattar db!!!!!!!! Vegetto rulez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 ja e INTE seg.fattar allt i db och har ALLA böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Kame sennins-kampskola är bäst. ja ska börja läsa Ranma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 älskar db! ja har spelat dg budokai,de va rätt kul :D men jag har bara läst 1-10 :oops: ( :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.