Gäst Waldorf Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 min kompis: Hello my friend tipsed me about this forum; i can little swedish buy i explain in english if its OK, Head:Flaming hayabusa helmet Body: Eva Shooulder: both are eod F*n vad du ljuger. det är bara bungie anställda som kan få Flaming hayabusa helmet och tror inte de anställer en 12 åring. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muske Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Head: ODST Shoulders: E.V.A Armor: C.Q.B Brukar även ha Head: Scout Shoulders: Security Armor: Hayabusa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Full Mark VI Sedan jag börjat lira MLG ^^ 37 i skill där =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 här är min .... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gaymer94 Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 ny armor man får den när man har klarat halo3 ledendery utan och dö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 (redigerat) ny armor man får den när man har klarat halo3 ledendery utan och dö Hihihihi. Jättekul. Posta inte om du bara ska komma på sånt här skräp. Redigerat 15 April 2009 av Collez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
afwrgrg Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Ja kör Head: EOD Shoulders: Security Armor: Katana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pedroplix Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 (redigerat) Använder Den massa gånger Ras:Elite Helmet:Commander Shoulder:ascetic Armour:Flight Den gillar jag mycket Redigerat 20 Juli 2009 av pedroplix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 min kompis: Hello my friend tipsed me about this forum; i can little swedish buy i explain in english if its OK, Head:Flaming hayabusa helmet Body: Eva Shooulder: both are eod F*n vad du ljuger. det är bara bungie anställda som kan få Flaming hayabusa helmet och tror inte de anställer en 12 åring. Desseuom är det inte hjälmen som brinner utan det är en speciell Body armor som dom har. Själv har jag: Head: Security eller Mark V Body: C.Q.B Shoulder: Security på högra och Hayabusa på vänstra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Där har ni min. =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XboxLive Skrivet 23 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Snygga! bara att jag har ej xbox live... eller jag har det men jag kan ej andvända det för att jag andvänder bredband.. inget modem, router T.O.M inget eget nätverk (ifall man andväder network adapter). men jag har alla anchievements Som e utan Xbox live. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Kör du direkt från jacket eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg