Gäst Darkshiver Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Ah.. Men då säger jag väl 3 då :D FIFA 10 (;oo borde ju inte vara 010..XD) The Smimz 3 F.E.A.R 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Fifa 2010 /Fifa 10 (vad namnet nu blir =p) NHL 2010/NHL 10 The Sims 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Jag kommer nog inte att köpa: The Sims 3 (Jag gillar Sims men jag orkar inte slösa pengar på ett nytt) Typ Killzone 2... Ja och öh (jag tittar upp från Gamereactor) Resident evil 5. Jag tror inte jag ska köpa så många spel faktiskt. Kanske Super mario Galaxy eller något om jag får Wii. Då blir det kalas, jag hoppas jag får det i julklapp eller födelsedagspresent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Sims 3 Pokemon Crystal Pokemon Diamond Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 The sims3. - Har aldrig varit en sims spelare. F.E.A.R.2. -Jag var ganska säker på att jag skulle köpa det, men vid närmare forskning så står jag nog över och sparar pengarna till ett annat spel. Och sist och minst, Postal 3. Trodde inte att dom skulle fortsätta med Postal seriern efter att 2an hade släppts, hade tydligen fel. Raeven, vad menar du med Pokemon Crystal? Jag har Pokémon Crystal i min hylla. ;) Det är ju ganska gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 MySims, MySims Kingdom och Typ Bratz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 The sims3. - Har aldrig varit en sims spelare. F.E.A.R.2. -Jag var ganska säker på att jag skulle köpa det, men vid närmare forskning så står jag nog över och sparar pengarna till ett annat spel. Och sist och minst, Postal 3. Trodde inte att dom skulle fortsätta med Postal seriern efter att 2an hade släppts, hade tydligen fel. Raeven, vad menar du med Pokemon Crystal? Jag har Pokémon Crystal i min hylla. ;) Det är ju ganska gammalt. Frågan är ju inte "Vilka spel kommer du inte köpa som kommer ut 2009" utan frågan var ju "Nämn 3 Spel Du Inte Kommer Köpa 2009!" Am i right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 (redigerat) The sims3. - Har aldrig varit en sims spelare. F.E.A.R.2. -Jag var ganska säker på att jag skulle köpa det, men vid närmare forskning så står jag nog över och sparar pengarna till ett annat spel. Och sist och minst, Postal 3. Trodde inte att dom skulle fortsätta med Postal seriern efter att 2an hade släppts, hade tydligen fel. Raeven, vad menar du med Pokemon Crystal? Jag har Pokémon Crystal i min hylla. ;) Det är ju ganska gammalt. Frågan är ju inte "Vilka spel kommer du inte köpa som kommer ut 2009" utan frågan var ju "Nämn 3 Spel Du Inte Kommer Köpa 2009!" Am i right? Jo men nu så var det ju vilka spela man inte kommer köpa som släpps 2009. Redigerat 17 Februari 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 The sims3. - Har aldrig varit en sims spelare. F.E.A.R.2. -Jag var ganska säker på att jag skulle köpa det, men vid närmare forskning så står jag nog över och sparar pengarna till ett annat spel. Och sist och minst, Postal 3. Trodde inte att dom skulle fortsätta med Postal seriern efter att 2an hade släppts, hade tydligen fel. Raeven, vad menar du med Pokemon Crystal? Jag har Pokémon Crystal i min hylla. ;) Det är ju ganska gammalt. Frågan är ju inte "Vilka spel kommer du inte köpa som kommer ut 2009" utan frågan var ju "Nämn 3 Spel Du Inte Kommer Köpa 2009!" Am i right? Jo men nu så var det ju vilka spela man inte kommer köpa som släpps 2009. Jaja, ok då. Sims 3 FEAR 2 Killzone 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 jag kommer inte köpa pokemon ranger sonic chronicles and the dark brotherhood och spider-man 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 The sims3. - Har aldrig varit en sims spelare. F.E.A.R.2. -Jag var ganska säker på att jag skulle köpa det, men vid närmare forskning så står jag nog över och sparar pengarna till ett annat spel. Och sist och minst, Postal 3. Trodde inte att dom skulle fortsätta med Postal seriern efter att 2an hade släppts, hade tydligen fel. Raeven, vad menar du med Pokemon Crystal? Jag har Pokémon Crystal i min hylla. ;) Det är ju ganska gammalt. Postal äger :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 The sims3. - Har aldrig varit en sims spelare. F.E.A.R.2. -Jag var ganska säker på att jag skulle köpa det, men vid närmare forskning så står jag nog över och sparar pengarna till ett annat spel. Och sist och minst, Postal 3. Trodde inte att dom skulle fortsätta med Postal seriern efter att 2an hade släppts, hade tydligen fel. Raeven, vad menar du med Pokemon Crystal? Jag har Pokémon Crystal i min hylla. ;) Det är ju ganska gammalt. Postal äger :angry: Okej, och? Det är väl upp till var och en att avgöra vad man gillar och inte gillar. I detta fall så tycker jag, notera jag att Postal är ett misslyckat spel som bara duger till att stödja skrivbordet med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.