Hoppa till innehåll

Laddar Du Ner Olagligt?


D48
 Dela

svara om du laddar ner.  

146 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

kul och se hur många ungdomar här på fuska.se som laddar ner olagligt och lagligt.

 

oj ser att det har blivigt anmält. har glömt av att man inte får göra sånna typer av threads? eller?

tittar på §2 men hittar inget om det.

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 85
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Waldorf

fast på ett sätt så kan jag förstå att dom ska införa att det ska bli olagligt den 1 april med att ladda ned låtar, man vill ju ha pengar för det man gör.

det är inte bara låtar som den lagen gäller för. det är ALLT
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vem gör inte det? .. Ni fattar vad jag menar. .

aa :D

 

 

fast på ett sätt så kan jag förstå att dom ska införa att det ska bli olagligt den 1 april med att ladda ned låtar, man vill ju ha pengar för det man gör.
Jo det vill dom nog :D Men jag tycker endå att det e dåligt att det ska bli olagligt.. men förstår varför det kommer bli olagligt,, för dom som gör låtar och sånt vill ju tjäna pengar och om alla laddar ner låtarna på internet så tjänar dom inge pengar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fast på ett sätt så kan jag förstå att dom ska införa att det ska bli olagligt den 1 april med att ladda ned låtar, man vill ju ha pengar för det man gör.

Jo det vill dom nog :D Men jag tycker endå att det e dåligt att det ska bli olagligt.. men förstår varför det kommer bli olagligt,, för dom som gör låtar och sånt vill ju tjäna pengar och om alla laddar ner låtarna på internet så tjänar dom inge pengar.

 

jag tror endå inte att det kommer hålla. för om du bor i stan där ngn kan gå via din router så kan polisen inte bevisa att det är JUST du som har laddat ner den filen efter som du inte har skyddat din router eller vad det heter. också kan man ju bara blåneka för dom vet ju bara att det är just den IP'n som har laddat ner musiken eller vad det nu kan vara. inte vem personen är. Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fast på ett sätt så kan jag förstå att dom ska införa att det ska bli olagligt den 1 april med att ladda ned låtar, man vill ju ha pengar för det man gör.

Jo det vill dom nog :D Men jag tycker endå att det e dåligt att det ska bli olagligt.. men förstår varför det kommer bli olagligt,, för dom som gör låtar och sånt vill ju tjäna pengar och om alla laddar ner låtarna på internet så tjänar dom inge pengar.

 

jag tror endå inte att det kommer hålla. för om du bor i stan där ngn kan gå via din router så kan polisen inte bevisa att det är JUST du som har laddat ner den filen efter som du inte har skyddat din router eller vad det heter. också kan man ju bara blåneka för dom vet ju bara att det är just den IP'n som har laddat ner musiken eller vad det nu kan vara.

 

haha ja det kan man göra :D men tycker endå det e dåligt för om tex: vi säger att man har dö tråkigt då e det lätt att bara ladda ner en film eller något. Redigerat av RySs3N
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kul och se hur många ungdomar här på fuska.se som laddar ner olagligt och lagligt.

 

oj ser att det har blivigt anmält. har glömt av att man inte får göra sånna typer av threads? eller?

tittar på §2 men hittar inget om det.

§3.7 ;)

Förresten kan man anmäla i princip alla i denna tråden :P

Redigerat av MrTast
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...