Sandflygaren Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 det e nog bra med susp på fotboll oxå tänk om det blir så här: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">Haha verkligen passande musik. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Tja Vet ni om handbollsmålvaktter t.ex. Johan Sjöstrand har suspensoar? Tycker ni att man borde ha det? Tack på förhand Ps. Jag är målvakt JAG GÅR I HANDBOLL *YAY* Men i sporter där det finns risk för att få bollen på klockspelet så kör man med suspensoar, i handboll är det givet, tänk dig att få en boll i 95-115 km/h rätt på ett oskyddat paket ? Har för mig att hockeymålvakterna har det med, där pucken kan gå jävligt fort, likaså innebandymålvakterna har suspensoar.. Du behöver kanske inte suspensoar som fotbollsmålvakt. Men antar att du lirar handboll? Då är det givet lol. Hoppas du är medveten om att utespelarna i hockey också har det. Ah, men det låg långt inne, kände att jag glömt något :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tobbs123 Skrivet 30 Mars 2015 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2015 (redigerat) d Redigerat 31 Mars 2015 av tobbs123 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.