JonteFire2 Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 När jag ska ladda ner en film så kommer K-lite fram. men jag har tagit bort det på lägg till eller ta bort filer men den finns ändå! ngn som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 vad är K-lite? säg vad det är och var du har fått det ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 K-Lite är ett codec pack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 vad är K-lite? säg vad det är och var du har fått det ifrån.Det heter egentligen kazaa litedet är ett nedladdningsprogram(musik tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 vad är K-lite? säg vad det är och var du har fått det ifrån.Det heter egentligen kazaa litedet är ett nedladdningsprogram(musik tror jag) K-lite är ett set med codecs: http://www.codecguide.com/about_kl.htm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Jaja, men hur tar jag bortden den e typ kvar i datorn Förresten, den hette K-litePro Jag kan ändå inte använda den för sen e inte registrerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 2 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Snälla kan nån svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 (redigerat) EDIT: Helt fel av mig. Sorry. Redigerat 2 Februari 2009 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 2 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.