pollenallergi Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 Nån som sett de? såg de igår...haha de äger så hårt... Citera
Rullis Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 S*it också,jag missade det..men ajg såg det förra gången. Citera
Spaghettin Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 det är bra men jag missa de igår.. Citera
Chihuahua Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 Just for Laughs är BÄST, särskilt den där gången när en gubbe körde runt med sin häst och vagn i en cirkel i vad som verkade som flera timmar... :lol: Citera
Bordskanten Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 Just for Laughs bästa skämt hittills är kanske när de hade en ställning, sen hade de ett helt rent, smutsfritt fönster täckt, sen så när nån kom så låssades en "arbetare" snubbla o skvättta vatten på dem som han hade i en hink. Dem var skrajja :D Citera
pollenallergi Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Skrivet 6 April 2004 Just for Laughs bästa skämt hittills är kanske när de hade en ställning, sen hade de ett helt rent, smutsfritt fönster täckt, sen så när nån kom så låssades en "arbetare" snubbla o skvättta vatten på dem som han hade i en hink. Dem var skrajja :D hehe, jo ja såg de ja me...tonårstjejerna då var grymmast =)fast min favvo än så länge va när snubben stog på typ ett tak, ovanför en gångvägg å så hällde han vatten så de såg ut som en stråle precis när de kom nåra framför...å så kollar dom upp å ser vad det var som kom...snubben stänger jyllfen å alla blir -censur- Citera
derik Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 Vilka tider ? vilka dagar ? vilken kanal ? Citera
pollenallergi Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Skrivet 6 April 2004 (redigerat) ja vet inte om de va repris ja såg (tror de) men ja såg sönda kväll typ..10 kanske ? de va typ 1 lr 2 Redigerat 7 April 2004 av E-123 Omega Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.