DAWd Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Skrivet 27 Juli 2009 Dounten Kan köra mycke spel :). adda ;) Citera
badankan Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Skrivet 6 Augusti 2009 Jag heter FlensOsten :blink: Ni kan adda mig om ni vill ;) Citera
addeB Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Skrivet 9 Augusti 2009 (redigerat) Gamertag: Backadd, vill bara notera att jag inte tänker adda nån så det är upp till er att adda mig xP Redigerat 9 Augusti 2009 av addeB Citera
ShigeruMiyamot Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Skrivet 20 Augusti 2009 igo F don't ask me why O.o Citera
MentalogisT Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Skrivet 21 Augusti 2009 Ny: Cramboow Den gamla var fucked up Citera
xpliT Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Skrivet 23 Augusti 2009 Bara så att ni vet; drmusicz har bytt gamertag till xpli. Han har snott mitt alltså (tillräckligt nära för att jag ska störa mig på det). Skulle uppskatta om ni skulle vilja File Complaint>Profile>Gamertag. Om ni gör det så kommer han kanske tvingas byta gamertag. Citera
drmusicz Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Skrivet 23 Augusti 2009 Bara så att ni vet; drmusicz har bytt gamertag till xpli. Han har snott mitt alltså (tillräckligt nära för att jag ska störa mig på det). Skulle uppskatta om ni skulle vilja File Complaint>Profile>Gamertag. Om ni gör det så kommer han kanske tvingas byta gamertag. Kommer inte hända kompis ;). har gjort så folk complitade på mit namn sen så böt jag. Citera
MentalogisT Skrivet 1 September 2009 Rapport Skrivet 1 September 2009 Har COD: WaW nu om nån är sugen imorgon kväll? Gamertag står i signatur. Citera
Vega Skrivet 1 September 2009 Rapport Skrivet 1 September 2009 Har COD: WaW nu om nån är sugen imorgon kväll? Gamertag står i signatur. Om internet är fixat till imorgon så är jag lätt på! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.