DAWd Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Dounten Kan köra mycke spel :). adda ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
badankan Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Jag heter FlensOsten :blink: Ni kan adda mig om ni vill ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linuss97 Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Willinus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 (redigerat) Gamertag: Backadd, vill bara notera att jag inte tänker adda nån så det är upp till er att adda mig xP Redigerat 9 Augusti 2009 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Elmt00ft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 igo F don't ask me why O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Ny: Cramboow Den gamla var fucked up Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Bara så att ni vet; drmusicz har bytt gamertag till xpli. Han har snott mitt alltså (tillräckligt nära för att jag ska störa mig på det). Skulle uppskatta om ni skulle vilja File Complaint>Profile>Gamertag. Om ni gör det så kommer han kanske tvingas byta gamertag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Bara så att ni vet; drmusicz har bytt gamertag till xpli. Han har snott mitt alltså (tillräckligt nära för att jag ska störa mig på det). Skulle uppskatta om ni skulle vilja File Complaint>Profile>Gamertag. Om ni gör det så kommer han kanske tvingas byta gamertag. Kommer inte hända kompis ;). har gjort så folk complitade på mit namn sen så böt jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BaDduty Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 BaDduty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Har COD: WaW nu om nån är sugen imorgon kväll? Gamertag står i signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Har COD: WaW nu om nån är sugen imorgon kväll? Gamertag står i signatur. Om internet är fixat till imorgon så är jag lätt på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.