Gäst Glassgubben Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Hej jag fick ett virus genom msn igår och nu måste jag ha ett bra antivirus program som är gratis kan ni tipsa om något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Hej jag fick ett virus genom msn igår och nu måste jag ha ett bra antivirus program som är gratis kan ni tipsa om något?off topic:Fel forumOn topic: Nod32 är bra men det kostar annars kanske avg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Flyttar till rätt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Avast! är extremt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 AVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 finns många, kapersky, nod32 AVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 AVG är nog de bästa man kan få gratis (på lagligt sätt) Annars skulle jag säga Nod32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 http://www.fuska.se/forum/Innan_Du_Skriver...lp-t114040.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 asså avg är det mest värdelösa anti virus program jag någonsin haft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 jag skulle skaffat macfee eller kapersky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 asså avg är det mest värdelösa anti virus program jag någonsin haft!Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 för den missade 10% av alla virus >: D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.