DiRtY Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 (redigerat) tjenare, rensar nu lite i min spelsamling. Följnde saker är till salu Halo 3 Legendary edition (helt ny och inploastad) halo 2 limited collectors edition, helt ny och inplastad halo 2 , helt ny och inplastad halo tripple pack, ny inplastad Quake till nintendo 64, helt ny inplastad Bud på allt!!! Redigerat 2 Februari 2009 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 tjenare, rensar nu lite i min spelsamling. Följnde saker är till salu Halo 3 Legendary edition (helt ny och inploastad) halo 2 limited collectors edition, helt ny och inplastad halo 2 , helt ny och inplastad halo tripple pack, ny inplastad Quake 2 till nintendo 64, helt ny inplastad Bud på allt!!! 80 kr inkl. frakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 tjenare, rensar nu lite i min spelsamling. Följnde saker är till salu Halo 3 Legendary edition (helt ny och inploastad) halo 2 limited collectors edition, helt ny och inplastad halo 2 , helt ny och inplastad halo tripple pack, ny inplastad Quake 2 till nintendo 64, helt ny inplastad Bud på allt!!! 80 kr inkl. frakt? årets fuska medlem under kategorin humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Hur mycket skulle du vilja ha för alltihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Hur mycket skulle du vilja ha för alltihop?vet inte, som sagt bud:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Men hur mycket är du bered att sälja det för? Jag tror knappast du säljer det för 80:- inkl. frakt om det är det högsta budet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 2 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Men hur mycket är du bered att sälja det för? Jag tror knappast du säljer det för 80:- inkl. frakt om det är det högsta budet.ne precis, har inte funderat ut nåt pris då många av dessa inte går att köpa längre, men säg ditt bud så får jag se. srry råkade skriva quake 2 men det är quake (quake 1 alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 (redigerat) tjenare, rensar nu lite i min spelsamling. Följnde saker är till salu Halo 3 Legendary edition (helt ny och inploastad) halo 2 limited collectors edition, helt ny och inplastad halo 2 , helt ny och inplastad halo tripple pack, ny inplastad Quake 2 till nintendo 64, helt ny inplastad Bud på allt!!! 80 kr inkl. frakt? årets fuska medlem under kategorin humor. Värt att testa på årets dumbom. Redigerat 8 Februari 2009 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 tjenare, rensar nu lite i min spelsamling. Följnde saker är till salu Halo 3 Legendary edition (helt ny och inploastad) halo 2 limited collectors edition, helt ny och inplastad halo 2 , helt ny och inplastad halo tripple pack, ny inplastad Quake 2 till nintendo 64, helt ny inplastad Bud på allt!!! 80 kr inkl. frakt? årets fuska medlem under kategorin humor. Värt att testa på årets dumbom. precis. ingen som är intreserad? då får de la stå kvar da. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.