shoobree Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 (redigerat) Tjena guys! Tänkte skaffa en ny burk. Nu undrar jag vad ni tycker om den. btw..vill också säga tack till min gode vän Vincent (Vincent_Spider) som satte ihop delarna. Redigerat 1 Februari 2009 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Tjena guys! Tänkte skaffa en ny burk. Nu undrar jag vad ni tycker om den. den är vell ganska bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Tjena guys! Tänkte skaffa en ny burk. Nu undrar jag vad ni tycker om den. den är vell ganska bra :D Okej, j*vlar f*n vad snabbt du svara^^ Vad tycker ni andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Mer ström kanske? Passar allt till Moderkortet? Vad ska du spela? Behöver du mer Minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 (redigerat) Edit: blev helt fel. Redigerat 1 Februari 2009 av QureD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 (redigerat) Mer ström kanske? Passar allt till Moderkortet? Vad ska du spela? Behöver du mer Minne? Vad jag ska spela? Crysis, Left 4 Dead och allt det där.. 2 gb duger.. Redigerat 1 Februari 2009 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Mer ström kanske? Passar allt till Moderkortet? Vad ska du spela? Behöver du mer Minne? Vad jag ska spela? Crysis, Left 4 Dead och allt det där.. 2 gb duger.. Japp Skulle nog själv tagit 4GB för framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Ser väl prisvärd ut, vi får se vad ForlorN säger :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Mer ström kanske? Passar allt till Moderkortet? Vad ska du spela? Behöver du mer Minne? Vad jag ska spela? Crysis, Left 4 Dead och allt det där.. 2 gb duger.. kanske ta ett 4850 om du ska köra crysis m..m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 (redigerat) Mer ström kanske? Passar allt till Moderkortet? Vad ska du spela? Behöver du mer Minne? Vad jag ska spela? Crysis, Left 4 Dead och allt det där.. 2 gb duger.. Crysis och L4D på ett budgetgrafikkort.. jo det lär funka men är det maxbudgeten verkligen? vid den budgeten tycker jag att man ska satsa på ett lite billigare nätagg, corsair är det bästa men kostar också lite mer... varför så söliga minnen? och bara 2gb? bättre att satsa på framtiden med 4gb... kostar inte mer... PS: finns billigare moderkort som hade fungerat bättre i den budegeten... http://data.fuskbugg.se/skalman01/inetvikorpabudget.jpg Bättre, om du kan lägga till 200 är det perfekt och köra på 4850 1GB... det behövs med mkt minne på grafikkortetn nu förtiden... Redigerat 1 Februari 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Okej, tack ForlorN. Jag valde 2gb istället för en anledning. För att..om man nu har 4gb behöver man ju 64 bits för utnyttja hela RAM minnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Okej, tack ForlorN. Jag valde 2gb istället för en anledning. För att..om man nu har 4gb behöver man ju 64 bits för utnyttja hela RAM minnet? Och vad är det för fel på 64bitars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.