KuroKaktus Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 (redigerat) Hej jag ska kanske börja spela wow igen. Men då undrar jag några saker... 1: Jag har haft 10 dagars wotlk på mitt acc och har en dk. Kan jag köra på den servern ändå utan att skaffa wotlk? 2: Är det smidigare att betala via internet. (Tror det) Låt era själar inte brinna i hälvätet. Ha det bra vi hörs om vi pratar. Redigerat 4 Februari 2009 av jacob_96 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 1. Ja, det finns inga servrar som kräver wotlk. 2. Jag anser det eftersom att du kan köpa speltid hemifrån och slipper sticka till affären för att införskaffa ett gamecard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Så även om jag har en DK så kan jag använda mina vanliga gubbar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Så även om jag har en DK så kan jag använda mina vanliga gubbar.Självklart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Ok. Men vet ej om det blir wow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 1. Jag vet inte det. Jag tror det 2. Om man inte bor nära en affär som säljer Gamecard, ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Tror inte jag börjar igen. Men kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Man kan beställa gamecards från webhallen. ( Man får koden via mail. ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Jag vet. Har gjort det några gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Annars kan man lägga upp kortnumret och så köper man från WoWhemsidan, Gamecardet activeras automatiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Ok. Men ny fråga xD Om jag har dk.n och inte har wotlk på datorn. Alltså acc.et har inte wotlk men datorn behöver det inte heller va. Hoppas ni fattar. Så här menar jag om ni inte fattar. Wow acc hade 1 10 dagars wotlk och har 1 dk. Men vill inte köpa wotlk och undrade om jag kunde använda mitt acc ändå. Det gick. Men måste jag ha wotlk på datorn ändå? Tack för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Tror det bara är CDkey'n man behöver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg