Gäst ShadowZelda Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 (redigerat) Har nån av er spelat Dragonfable? Om du inte tyckt det var bra, gå då ni på Jesper.nu. Där finns ett liknande RPG-spel som har mycket bättre grafik än DF. Jag tycker det suger, men ni kanske gillar det, tror jag. Redigerat 6 Februari 2009 av ShadowZelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Har nån av er spelat Dragonfable? Om du inte tyckt det var bra, gå då ni på Jesper.nu. Där finns ett liknande RPG-spel som har mycket bättre grafik än DF. Haha okej? Vilket spel bland alla turkspel? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 http://www.jesper.nu/onlinespel/Aventyr/3040-Murloc_RPG/ Man kan välja att vara: Priest, Rouge, Mage och Warrior. O.B.S! Det tar rätt lång tid att sätta sig in i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Lol orka ens hålla på med sånna här skit spel jag tycker dom suger iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Suga k*k kan spelet göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Jag vet. Tycker nu att det suger som f*n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Är väldigt dåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 http://www.jesper.nu/onlinespel/Aventyr/3040-Murloc_RPG/ Man kan välja att vara: Priest, Rouge, Mage och Warrior. O.B.S! Det tar rätt lång tid att sätta sig in i spelet. deet spelet e så drygt och tråkigt" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Spelade det 1 minut och tyckte sen att det sög dkit mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Jag hatar dragonfable ;) Spelade det 1 minut och tyckte sen att det sög dkit mycket.lol, du skrev för några dagar sen att du tyckte att det ägde sen ändrade du dej grupptryck :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Jag spelade det när jag var mindre, alltså 24/7 satt jag typ.. Helt sjukt.. Kom upp i lvl 32 sen slutade jag.. dessvärre glömde jag lösenordet :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Dragonfable suger. Murloc RPG är bara ett spel för dom som inte har råd med riktiga wow, lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg