Gäst ShadowZelda Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Skrivet 2 Februari 2009 (redigerat) Har nån av er spelat Dragonfable? Om du inte tyckt det var bra, gå då ni på Jesper.nu. Där finns ett liknande RPG-spel som har mycket bättre grafik än DF. Jag tycker det suger, men ni kanske gillar det, tror jag. Redigerat 6 Februari 2009 av ShadowZelda
Organism Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Skrivet 4 Februari 2009 Har nån av er spelat Dragonfable? Om du inte tyckt det var bra, gå då ni på Jesper.nu. Där finns ett liknande RPG-spel som har mycket bättre grafik än DF. Haha okej? Vilket spel bland alla turkspel? :D
Gäst ShadowZelda Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Skrivet 5 Februari 2009 http://www.jesper.nu/onlinespel/Aventyr/3040-Murloc_RPG/ Man kan välja att vara: Priest, Rouge, Mage och Warrior. O.B.S! Det tar rätt lång tid att sätta sig in i spelet.
Tilvas Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Skrivet 5 Februari 2009 Lol orka ens hålla på med sånna här skit spel jag tycker dom suger iallafall
Gäst ShadowZelda Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Skrivet 6 Februari 2009 Jag vet. Tycker nu att det suger som f*n.
Gäst RySs3N Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Skrivet 6 Februari 2009 http://www.jesper.nu/onlinespel/Aventyr/3040-Murloc_RPG/ Man kan välja att vara: Priest, Rouge, Mage och Warrior. O.B.S! Det tar rätt lång tid att sätta sig in i spelet. deet spelet e så drygt och tråkigt"
Gäst ShadowZelda Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Skrivet 6 Februari 2009 Spelade det 1 minut och tyckte sen att det sög dkit mycket.
360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Skrivet 9 Februari 2009 Jag hatar dragonfable ;) Spelade det 1 minut och tyckte sen att det sög dkit mycket.lol, du skrev för några dagar sen att du tyckte att det ägde sen ändrade du dej grupptryck :rolleyes:
Rhino Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Skrivet 9 Februari 2009 Jag spelade det när jag var mindre, alltså 24/7 satt jag typ.. Helt sjukt.. Kom upp i lvl 32 sen slutade jag.. dessvärre glömde jag lösenordet :(
MentalogisT Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Skrivet 10 Februari 2009 Dragonfable suger. Murloc RPG är bara ett spel för dom som inte har råd med riktiga wow, lol.
Rekommendera inlägg