Organism Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Spelade det 1 minut och tyckte sen att det sög dkit mycket. Haha. Så du spelade det i 59 sekunder? Och sen gjorde du denna tråd? Kiss my ass. Du spelar bara med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 asså lol trådskaparen varför tipsar du om ett spel sen när alla andra säger att det suger så säger du också att det suger LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 asså lol trådskaparen varför tipsar du om ett spel sen när alla andra säger att det suger så säger du också att det suger LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL Nej mannen. Det är LAL. - Laufing åt Loser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 LAL/LOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 LAL/LOL Laughing at Loser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 asså lol trådskaparen varför tipsar du om ett spel sen när alla andra säger att det suger så säger du också att det suger LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL asså lol trådskaparen varför tipsar du om ett spel sen när alla andra säger att det suger så säger du också att det suger LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL Nej mannen. Det är LAL. - Laufing åt Loser. LAL/LOL Hur moget är det att INTE skriva ut sin ålder då? Är ni rädda för att ni kanske är LITE för omogna för er ålder? SO WHAT?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 LAL/LOL Hur moget är det att INTE skriva ut sin ålder då? Är ni rädda för att ni kanske är LITE för omogna för er ålder? SO WHAT?? Det är ju inte det jag påstår? Det jag menar är att nästan alla skrev att spelet var dåligt och sög. Då ändrade han sitt beslut och tyckte samma sak som alla andra? Rätta mig om jag har fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 LAL/LOL Hur moget är det att INTE skriva ut sin ålder då? Är ni rädda för att ni kanske är LITE för omogna för er ålder? SO WHAT?? Asså allvarligt talat.... INGEN har sagt nått om de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 LAL/LOL Hur moget är det att INTE skriva ut sin ålder då? Är ni rädda för att ni kanske är LITE för omogna för er ålder? SO WHAT?? Det är ju inte det jag påstår? Det jag menar är att nästan alla skrev att spelet var dåligt och sög. Då ändrade han sitt beslut och tyckte samma sak som alla andra? Rätta mig om jag har fel. Varför gjorde han det? Grupptryck eller? Det verkar som ShadowZelda är rädd för att stå för sina åsikter. FAIL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Skitsamma nu, stäng denna tråd så att den inte går överstyr. Man ska alltid stå för sina åsikter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Låser. Sedan hjälper det inte att ni skriver att tråden borde låsas eller något liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg