Molntuss Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Hej! e det någon som vet hur man klarar att springa från den tjocke kungen som man får en ögongroda av till professorn i sjön?! Hur ska man hinna på 3 minuter?!! Det verkar omöjligt!?! Tacksam för svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 jag red på hästen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 ja.. det är ju omöjligt o klara utan epona känns det som så jag föreslår också det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Rid med Epona det går snabbare :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Första gången försökte jag warpa till Lake Hylia men om man har 3 minuter kvar när man warpar är det bara typ 3 sekunder när man kommer fram. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Warpa inte!!! Tiden du spelar är samma tid som du måste springa på!!! Rid för guds skull!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molntuss Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Men sen då? när man ska med ögonmedicinen till storgrodan?! Hur ska man hinna dit? e det hästen som gäller då med eller?! Bra bökigt detta! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Men sen då? när man ska med ögonmedicinen till storgrodan?! Hur ska man hinna dit? e det hästen som gäller då med eller?! Bra bökigt detta! ;) När du ska till Biggoron (han är ingen groda) rider du till Kakariko Village och sen går du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 ja, och det går snabbast att springa genom goron city bakom darunias staty och den vägen dit.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Jag klarade mig bra med att rida till kakariko village sedan springa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molntuss Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 yes, det funkade att springa för mig...tack ska ni ha....nått kul man kan göra med det nya svärdet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 döda fiender? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg