Molntuss Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 Hej! e det någon som vet hur man klarar att springa från den tjocke kungen som man får en ögongroda av till professorn i sjön?! Hur ska man hinna på 3 minuter?!! Det verkar omöjligt!?! Tacksam för svar!
KazeN Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 ja.. det är ju omöjligt o klara utan epona känns det som så jag föreslår också det..
Kuzune Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 Första gången försökte jag warpa till Lake Hylia men om man har 3 minuter kvar när man warpar är det bara typ 3 sekunder när man kommer fram.
Kanji Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 Warpa inte!!! Tiden du spelar är samma tid som du måste springa på!!! Rid för guds skull!!
Molntuss Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Skrivet 5 April 2004 Men sen då? när man ska med ögonmedicinen till storgrodan?! Hur ska man hinna dit? e det hästen som gäller då med eller?! Bra bökigt detta! ;)
Arwen Undomiel Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 Men sen då? när man ska med ögonmedicinen till storgrodan?! Hur ska man hinna dit? e det hästen som gäller då med eller?! Bra bökigt detta! ;) När du ska till Biggoron (han är ingen groda) rider du till Kakariko Village och sen går du.
KazeN Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 ja, och det går snabbast att springa genom goron city bakom darunias staty och den vägen dit..
Kanji Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 Jag klarade mig bra med att rida till kakariko village sedan springa
Molntuss Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Skrivet 5 April 2004 yes, det funkade att springa för mig...tack ska ni ha....nått kul man kan göra med det nya svärdet?
Rekommendera inlägg