Hoppa till innehåll

Guess Who's Back To Runescape?!?!


desertpures
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

81 combat/68 attack nu;) 2 levels till whip=]

ojj vad svårt när man botar då..btw hur gammal e du? Redigerat av RySs3N
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ojj vad svårt när man botar då..btw hur gammal e du?

jag sa att jag inte bottar och då måste du ta mina ord...

och om du fortfarande påstår att jag botar så lämna tråden och skriv inget mer...

haha vadå ta dina ord??

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snälla, ni ovanför som anklagar MmSythe är ju helt :blink:.. Han har ett account som är level 99 Ranged och Defence. Den har även haft en Purple Partyhat, UTAN BOTTING. Tror nog att han har rätt så lätt att levla till 80 i detta fallet.. mk? thanks.

 

 

/ Lil_Gosty

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ojj vad svårt när man botar då..btw hur gammal e du?

jag sa att jag inte bottar och då måste du ta mina ord...

och om du fortfarande påstår att jag botar så lämna tråden och skriv inget mer...

haha vadå ta dina ord??

 

 

omg, varför tror alla att man måste botta för att kunna levla? Det är knappast svårt att levla om man attackerar rätt monster.
vem har sakt att det e svårt att levla?? hmm ingen jag har sakt att det e drygt att levla inge mer..

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ojj vad svårt när man botar då..btw hur gammal e du?

jag sa att jag inte bottar och då måste du ta mina ord...

och om du fortfarande påstår att jag botar så lämna tråden och skriv inget mer...

haha vadå ta dina ord??

 

 

omg, varför tror alla att man måste botta för att kunna levla? Det är knappast svårt att levla om man attackerar rätt monster.
vem har sakt att det e svårt att levla?? hmm ingen jag har sakt att det e drygt att levla inge mer..

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så klart man inte tror på nån när dom är Combat 3 i börjarn plötsligt är dom uppe i 80 på några dagar.

Klart det är svårt att tro när man är 10 år och inte vet skillnaden mellan höger och vänster.

Att bli lvl 80 är inte svårt när man bara tränar combat skills.

 

Dessutom är man inte no-life för att man inte bottar, palla spela ett spel om ett program ska göra allt åt en, jag kör hellre 2 timmar per dag i några månader själv än att botta till 99 i en vecka.

Redigerat av Bakar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...